![]() |
![]() |
![]() |
|
|
ΜετατÏοπÎÏ‚ & άλλα ΜετατÏοπÎÏ‚ � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικÎÏ‚ |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
DNA stage2 τμήμα φιλτÏÎ¿ÎºÎ¿Ï…Ï„Î¹Î¿Ï Tenere 660
Î‘Ï†Î¿Ï Îβαλα 2 σε 1 εξάτμιση (τη γνωστή) θÎλω να αγοÏάσω και τις εφαÏμογÎÏ‚ φίλτÏων αÎÏα της DNA για το Tenere. Φυσικά θα γίνουν και οι απαÏαίτητες Ïυθμίσεις στο μείγμα. Για το βασικό φίλτÏο Îχοντας διαβάσει κάποια Ï€Ïάγματα δεν Îχω φόβο. Με απασχολεί εκείνη η εφαÏμογή, που αντικαθιστά τμήμα από την πλαστική πλαϊνή επιφάνεια του φιλτÏÎ¿ÎºÎ¿Ï…Ï„Î¹Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ αυτό επειδή μου αÏÎσει να πηγαίνω εκδÏομÎÏ‚ και εκτός ασφάλτου.
1) Με απασχολεί το κατά πόσο μποÏεί να ανταποκÏιθεί η συγκεκÏιμÎνη εφαÏμογή σε διαδÏομÎÏ‚ με πολλή σκόνη. Τη βγάζει ας ποÏμε μια Ï„ÏιήμεÏη εκδÏομή? 2) Επίσης τί γίνεται με το νεÏÏŒ της βÏοχής ή με νεÏÏŒ που μποÏεί να τιναχθεί από λάκκους. Επίσης με λάσπες που μποÏεί να πετάγονται. 3) Η οδήγηση εκτός δÏόμου πεÏιλαμβάνει αναπόφευκτα πτώσεις. Έχω την αίσθηση ότι σε ανώμαλο δÏόμο αυτό σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα άμεση καταστÏοφή του φίλτÏου εκεί. 4) Διάβασα ότι enduro μπότες καταστÏÎφουν το φίλτÏο λόγω της θÎσης του. Τί λÎτε για όλα αυτά? Μου φαίνεται Ï€Î¿Î»Ï Î±Î¼Ï†Î¯Î²Î¿Î»Î· η καταλληλότητα της συγκεκÏιμÎνης εφαÏμογής για adventure οδήγηση. |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου φίλε Spyrous,
Η γνώμη μου Îχει ως εξής: Έχοντας στο παÏελθόν στο ΧΤΧ μου φίλτÏα DNA stage 1&2 + PC3, (Ï„ÏŽÏα Îχω μόνο το 1 και stock μηχανάκι) Îχω να πω πως κατ'αÏχήν σε ότι αφοÏά τη σκόνη για εκτός δÏόμου βόλτες, όχι μόνο σε βγάζει για 3ήμεÏη εκÏομή, αλλά μάλλον για 3μηνη!!! Τα DNA είναι μακÏάν τα καλλίτεÏα φίλτÏα στον κόσμο και η ικανότητα φιλτÏαÏίσματός τους απλά αξεπÎÏαστη! Με φίλτÏα 1 και 2 θα ήταν καλλίτεÏα να βάλεις Power Commander και όχι απλά να "παίξεις" με το μείγμα μÎσω του DIAG. Με νεÏά δεν είχα ποτΠπÏόβλημα και κυκλοφοÏÏŽ όλο το χÏόνο και με βÏοχή. Από Ï€Îσιμο... για να χτυπησει το φίλτÏο θα Îχεις χτυπήσει και τα πλαστικά σου ήδη και η ζημιά και το κόστος τους θα σε απασχολοÏν πεÏισσότεÏο... Με τις μπότες... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ φίλε μου να το χτυπήσεις! Απλά βάλε Stage 2 μόνο αν σηκώνει η τσÎπη σου και Ï„o Power Commander. Τότε θα απολαÏσεις Ï€Ïαγματικά το ΧΤ σου. Αν φτάσεις ως εκεί μην ξεχάσεις και Îνα μπουζί ιÏιδίου DENSO IU22 και θα είσαι jet!!! ![]() http://www.off-the-road.de/out/pictu...nere_xtz_2.jpg |
#
3
|
|||
|
|||
ΕυχαÏιστώ Ï€Î¿Î»Ï Î³Î¹Î± την απάντηση. Μάλλον θα κάνω το βήμα. Όσον αφοÏά το μείγμα, σκεφτόμουν να πάω για επαναχαÏτογÏάφηση ECU. Αυτός που σκÎφτομαι να το κάνει ισχυÏίζεται ότι ο παÏάλληλος εγκÎφαλος δεν είναι απαÏαίτητος. ΥπάÏχει γνώμη επ' αυτοÏ; Είπα να μην αναφÎÏω το όνομά του Ï€Ïος αποφυγή εντάσεων που μποÏεί να υπάÏξουν ή παÏαβίασης των κανόνων του forum.
|
#
4
|
||||
|
||||
δεν Îχω γνώμη επαναχαÏτογÏάφησης της μαμάς ECU, αν και το φοβάμαι...
αλλά Îχω γνώμη και ξÎÏω πως δουλεÏει το ΧΤ με Power Commander. ΔουλεÏει παÏάλληλα με τη μαμά ECU, και ο σωστός χάÏτης που θα βάλεις θα μεταμοÏφώσειτο ΧΤ σου. Όχι μόνο Ï„ÎÏμα το σκοÏτσάÏισμα, αλλά και Ï„Îλεια γÏαμμική λειτουÏγία σε όλο το φάσμα των στÏοφών. Και φυσικά αÏξηση ιπποδÏναμης, Ïοπής και αδÏεναλίνης! Δυστυχώς μετά από Îνα χÏόνο σκοτώθηκε φίλος με Ζ750 και αναγκάστηκα να πουλήσω το PC3, να οδηγάω πιο ήÏεμα γιατί ως τότε ήμουν φανάÏι και σοÏζα όλη μÎÏα... Όταν Îβγαλα το PC3 τότε Îνοιωσα πως το ΧΤ μου "ψόφησε" Ï€Ïαγματικά! Τότε κατάλαβα τη διαφοÏά και με πήÏε καιÏÏŒ να συνηθίσω τη stock λειτουÏγία και να το απολαμβάνω πιά όπως είναι... |
#
5
|
|||
|
|||
Λίγες μÎÏες Ï€Ïιν ολοκλήÏωσα την επÎμβαση η οποία αποτελείται από μονή Racetech και όλες τις εφαÏμογÎÏ‚ DNA διαθÎσιμες για το Tenere. Έπειτα ακολοÏθησε πλήÏης επαναχαÏτογÏάφηση της ECU. Î ÎÏα από το χάÏτη καυσίμου και το χάÏτη αβανς, απενεÏγοποιήθηκε ο λάμδα, ανÎβηκε ο κόφτης, απενεÏγοποιήθηκε το AIS και ακόμη κάποιες άλλες παÏεμβάσεις. Το αποτÎλεσμα ήταν Îνας αÏκετά γÏαμμικός χάÏτης με μÎγιστη ιπποδÏναμη 50 στον Ï„Ïοχό, στις 6000 πεÏίπου και Ïοπή 6.4 mkg στις 4700. Îα πω την αλήθεια πάντως τη μεγαλÏτεÏη διαφοÏά, Ï€Î¿Î»Ï Î±Î¹ÏƒÎ¸Î·Ï„Î®, την καταλαβαίνω σε συνθήκες που Ï€Ïιν υπήÏχε ζόÏι, ας ποÏμε ανηφοÏικό δικάβαλο. Ωστόσο ακόμη δεν το Îχω ανοίξει. Άλλη μια παÏατήÏηση είναι ότι Îχω μια αίσθηση ότι δυσκολεÏεται ελαφÏÏŽÏ‚ με το κÏÏο όταν τη βάζω μπÏοστά, αλλά και πάλι μποÏεί να λÎω ανοησίες. Από κει και Ï€ÎÏα, ναι μεν Îχω καταλάβει διαφοÏά, αλλά όχι και τόσο μεγάλη όταν είμαι μόνος στη μοτοσυκλÎτα, αλλά όπως είπα δεν το Îχω ανοίξει Ï€Î¿Î»Ï Î¼Îσα στην πόλη οδηγώ χαλαÏά. Θα ενημεÏώσω ξανά όταν θα το ανοίξω λίγο παÏαπάνω.
|
#
6
|
|||
|
|||
Quote:
Ποιος κανει αυτη την δουλεια και το κοστολογιο του; ΕυχαÏιστω, Βασιλης. |
Sponsored Links |
#
7
|
|||
|
|||
Πως το βλεπεις μετα απο αυτους τους μηνες που εκανες τις επεμβασεις;
ΕυχαÏιστημενος; |
#
8
|
|||
|
|||
Quote:
Αξιζε η επαναχαÏτογÏαφιση τελικα; Με ψηνει πολυ, απο τη νεα σεζον αφου του βαλω τα απαÏαιτητα για την χÏηστικοτητα λεω να το κανω. Ομως χωÏις να αλλαξω εξατμιση, την μαμα θα κÏατησω και θα της αφαιÏεσω τον καταλυτη. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|