Home

Go Back   .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :. > International language forums > Ελληνικό Forum > Πρώτες Βοήθειες
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Main site

Google

Πρώτες Βοήθειες Θέματα πρώτων βοηθειών και αντιμετώπισης ατυχημάτων

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  # 1  
Old 02-05-10, 10:34
g_aggelos g_aggelos is offline
Expert XT-Moto
 
Join Date: Apr 2010
Location: GR, Athens
Posts: 86
g_aggelos is on a distinguished road
Αφαίρεση Κράνους: Ο μύθος και η πραγματικότητα...

Όπως έγραψα σε κάποιο άλλο θέμα, είμαι εθελοντής Διασ΄σωστης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και έχω εκπαιδευτεί σε θέματα ασφάλειας και παροχής πρώτων βοηθειών σε οποιαδήποτε συνθήκη.

Μέσα από αυτό το θέμα θα ήθελα να σας παραθέσω την πραγματικότητα σχετικά με το κράνος: Πότε, Πώς και σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να αφαιρείται.

Κατ' αρχήν θα σας παραθέσω ένα μήνυμα ΕΚΑΒΙΤΗ που έχει ανεβάσει σε άλλο φόρουμ, το οποίο συνοδεύεται από ένα μικρό βίντεο. Στην συνέχεια θα σας πω και περισσότερα προσπαθώντας να αναλύσω όσα περισσότερα δεδομένα υπάρχουν...


Quote:
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ.

Η έγκαιρη αφαίρεση του κράνους από κάποιον αναβάτη που έχει εμπλακεί σε ατύχημα μπορεί να του σώσει τη ζωή. Απλώς πρέπει να γίνει γρήγορα και με τον σωστό τρόπο
Παλαιότερα πίστευαν ότι η αφαίρεση του κράνους μοτοσυκλετιστή που έχει εμπλακεί σε ατύχημα έπρεπε να γίνεται αποκλειστικά από έμπειρους γιατρούς ή νοσηλευτές πρώτων βοηθειών και όχι από τους παρευρισκομένους στον τόπο του ατυχήματος. Ο κύριος λόγος γι΄ αυτό είναι το ρίσκο να προκληθεί σοβαρός τραυματισμός της σπονδυλικής στήλης στην περιοχή του αυχένα από την επιπόλαιη προσπάθεια κάποιου να αφαιρέσει το κράνος ενός αναβάτη που πιθανόν δεν έχει τις αισθήσεις του.
Πρόσφατες έρευνες όμως των επιστημόνων που ασχολούνται με τις συνθήκες και τις επιπτώσεις διαφόρων ατυχημάτων δείχνουν ότι το σωστό είναι να αφαιρείται άμεσα το κράνος από κάποιον μοτοσυκλετιστή που έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Φυσικά αυτό πρέπει να γίνει από τους άμεσα παρευρισκομένους στον τόπο του ατυχήματος, αφού ο χρόνος που θα περάσει μέχρι την άφιξη του ασθενοφόρου και των γιατρών μπορεί να αποβεί εις βάρος του παθόντα. Οι πιθανότητες πνιγμού από αίμα λόγω εσωτερικής αιμορραγίας ή ακόμα από κατάποση σπασμένων τμημάτων του προσώπου είναι πολύ μεγαλύτερες, ενώ δεν μπορεί να του δοθεί το �φιλί της ζωής� σε περίπτωση που έχει σταματήσει η αναπνοή. Όλα αυτά ισχύουν και στην περίπτωση διαιρούμενου κράνους, στο οποίο το εμπρός τμήμα ανασηκώνεται, ή κράνους τύπου Jet.
Δυστυχώς, η πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών βρίσκονται εντελώς απροετοίμαστοι και χωρίς καμία εξοικείωση στη θέα ενός μοτοσυκλετιστή στην άσφαλτο και αρκούνται μόνο στο να καλέσουν την Τροχαία ή τις Πρώτες Βοήθειες. Στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είναι σχεδόν υποχρεωτική η στοιχειώδης εκπαίδευση όλων των οδηγών στην παροχή πρώτων βοηθειών, με τρίωρα μαθήματα που γίνονται δωρεάν από τον Ερυθρό Σταυρό ή από αντίστοιχα ιδρύματα, κάτι που δεν ισχύει μέχρι σήμερα στη χώρα μας. Τμήμα της εκπαίδευσης είναι και η αφαίρεση του κράνους, δείχνοντας με τις φωτογραφίες πώς πρέπει να χειριστούμε σωστά μια τέτοια περίπτωση.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΟΔΗΓΕΙΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=9JWiw0HFpDo

__________________
.




.


.
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 20:23.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

  XT660         Archive   Main site


Footer
vBSkinworks Top