|
|
Μετάδοση κίνησης Συζητήσεις για αλυσσίδες / γρανάζια |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Τι λεει η αλυσιδα μου;
Λοιπον,τελευταια αρχιζει και μου κανει νερα η αλυσιδα μου(παλι...)
Πρεπει να την φοραω γυρω στα 8000-10000 χλμ.Δεν ειχα σημειωσει στα ποσα εκανα την αλλαγη(κακως...) Επειδης στην πρωτη(μαμισια)εκανα το λαθος και την "βαπτησα" στο πετραιλεο,ενω επρεπε να την καθαρισω με παραφινελαιο η καποιο επωνυμο προιον(καλα να παθω)καηκαν τα Ο rings και καθε 250 περιπου χλμ,η αλυσιδα ηθελε μαζεμα. Αλλαξα ολο το σετ απο το Moto Ricambi στον Πειραια στα 90 η 100ευρω αν θυμαμαι καλα(ναι αρχιζω και ξεχναω τελευταια...)αλλα το σετ ειχε την DID520VP110ZB με κωδικο 401571110.Απο οσα εχω διαβασει σε ολα τα σχετικα topics,δεν αναφερεται πουθενα σαν καλη αλυσιδα(βασικα δεν ξερω αν ειναι ιδιος τυπος με την μαμισια) Εσεις παιδια μηπως γνωριζετε τιποτα για τον συγκεκριμενο τυπο; |
#
2
|
||||
|
||||
Νικο, δεν ασχολήθηκα ακόμα με αλυσσίδα-γρανάζια αλλά κάνε ένα ΡΜ στον Γιώργο (hod0017) που ξέρει πολλά, και ο λόγος του μετράει!
...εκτός ανδεί ο ίδιος το post και απαντήσει πρώτος |
#
3
|
|||
|
|||
Gia na katalabw h alusida 8elei ka8arisma me kapoio uliko prin thn lupaneis?
|
#
4
|
||||
|
||||
#
5
|
|||
|
|||
Νικόλα δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να καθαρίζεις την αλυσίδα με το πετρέλαιο στο εγχειρίδιο service manual γράφει να καθαρίζεται με κηροζίνη... η μπορείς να πάρεις αυτό καθαριστικό σπρέι της Motorex... Τώρα όσα αναφορά το μοντέλο η 520VP είναι η εργοστασιακή O-ring στα 100 ευρώ σετ με γρανάζια καλά την έβαλες. Εγώ έβαλα την 520VM που είναι Χ-ring και λίγο καλύτερη γιατί το δουλεύω στο χώμα τώρα η ZVM2 είναι μια καινούρια της DID που είναι είχει βελτιωμένα X-ring είναι πιο παχία στο πλάτος και πιο ενυσχημένη για racing χρήση μάλον. Τώρα ο καθένας διαλέγει και παίρνει : VP 100 € , VM 140 € , ZVM2 170 € μαζί με γρανάζια JT.
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
|
#
6
|
|||
|
|||
Φιλοι μου!
Οντως,η αλυσιδα ειναι η μαμισια...(και μενα πριν λιγο μου εκοψε να ξεφειλισω το manual...) Oποτε θα την φροντισω οσο γινεται για να μου κρατησει οσο περισσοτερο γινεται.Ενας μαστορας μου'χε πει μια φορα εναν τροπο να τσεκαρεις την κατασταση της αλυσιδας.Τραβας το σημειο της αλυσιδας το οποιο ειναι στην κορυφη του σημειου επαφης στο πισω γραναζι.Στις καινουριες οπου δεν υπαρχει τζογος,δεν σηκωνεται η αλυσιδα.Οταν αρχιζει να "ανοιγει" η αλυσιδα,τοτε σηκωνεται και απο το γραναζι.Αν σηκωνεται παω απο το υψος των δοντιων,πρεπει ηδη να ειχε αλλαχθει.Η δικια μου δηκωνεται περι της μεσης του δοντιου,οποτε εχει λιγο πνευμα να δωσει.Θα δοκιμασω και τον τροπο του manual(15 links,240,5mm) Οσον αφορα το πετρελαιο,εχω ακουσει οτι καιει τα Orings και φευγει το λιπαντικο απο τα rollers. Σημερα της αλλαξα τα λαδακια της και αυριο θα παιξω με την αλυσιδα της(καθαρισμα με παραφινελαιο και καινουριο λαδι της Τorco)Για το προηγουμενο της Valvoline,το οποιο ειναι ασπριζει την αλυσιδα, μου ειπανε οτι ειναι παχυρευστο και δεν κανει καλη δουλεια.Το θετικο ομως ειναι οτι δεν πιτσιλαει. Θα το δοκιμασω και θα σας πω εντυπωσεις.Παντως απο το Valvoline δεν ειχα παραπονα.Καλη ομως και μια αλλαγη!!! |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|