|
|
Γενικά Θέματα Χρησιμοποιήστε αυτήν την ενότητα για να συζητήσετε διάφορα καθημερινά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Διαφορές σε xtx
Γεια σας παιδια!!Ειμαι νεος στο θεμα XTX μαλιστα τωρα βρισκομαι στην αναζητηση και καθως κοιταζω καθε μερα οτι υπαρχει σε αγγελια μεχρι να βρω καποια καλη ευκαιρια εχω παρτηρησει καοπιες διαφορες που δεν εχω καταφερει να βρω απαντηση πουθενα,οποτε αν μπορει καποιος να βοηθησει!!Ευχαριστω εκ των προτερων!
Οι διαφορες που αναφερομαι βρισκονται στα φτερα που ειναι αριστερα και δεξια κατω απο το ρεζερβουαρ που ειναι πιθανο απλα να ειναι κομμενα απο τους ιδιοκτητες αλλα το κυριοτερο στο ψαλιδι!Ειναι διαφορετικα ψαλιδια!! Διαφωτιστε με!! |
#
2
|
|||
|
|||
Το πάνω είναι το τελευταίο μοντέλο που έβγαλε, έβγαινε έτσι από την σεζόν 2006-2007 μέχρι και το 2015 που σταμάτησε η παραγωγή του.
Το μπλέ είναι η πρώτη γενιά, 2004 μέχρι που βγήκε το πάνω. Αυτά όσον αφορά τα xt660X. Το xt660R νομίζω το έβγαζε από την αρχή μέχρι το τέλος ίδιο.
__________________
Vasilis/Bill xt660z 10ere |
#
3
|
||||
|
||||
ακριβώς! Το ΚΑΤΩ είναι 2004 μέχρι και 2006, ενώ το πάνω είναι 2007 ως και 2015. (το XTR όντως έμεινε το ίδιο - μόνο χρώματα άλλαζαν).
Το ΧΤΧ 2007 και μετά... έχει αισθητήρα λάμδα / διαφορετικά πλαστικά, μικρότερα... / μικτότερο ψυγείο / διαφορετικούς πίσω μαρσπιέδες / διαφορετικές μπότες στο μπροστινό / και η μεγαλύτερη αλλαγή το πίσω "χυτό αλουμινένιο" ψαλίδι. Τώρα στην κάτω φωτογραφία, οι ζάντες είναι after market φυσικά... "Marchesini Wheels" και πανάκριβες... ενώ και η πίσω ανάρτηση είναι after market με υποβοήθηση αζώτου (η μικρή φιάλη στο πλαίσιο). Όποιο και να βρείς να δείς βιβλίο σερβις και έναν καλό μάστορα, αν και σε γενικές γραμμές...αν δεν το έχει βάλει χέρι στο μοτέρ... το μηχανάκι είναι ΑΘΡΑΥΣΤΟ!!! Καλή τύχη και με το καλό φίλε!
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards XTX - Better than SEX Last edited by J_maker; 30-12-17 at 07:32. |
#
4
|
|||
|
|||
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας.!!Πολυ χρησιμες και οντως τα περισσοτερα ειναι οπως λετε εκτος μερικων εξαιρεσεων.Αν καποιος πουλαει το προηγουμενο μοντελο για καινουριο δεν ειναι παραξενο καθως συνηθιζονται τα ψεμματα προκειμενου να πουλησουν αλλα το παραξενο ειναι οτι μια συγκεκριμενη αγγελια απο καταστημα και οχι απο ιδιωτη οπου εχω παει και εχω δει το μηχανακι και απο κοντα εχει το καινουριο ψαλιδι και τα πλαστικα οπως η πανω φωτογραφια αλλα η χρονολογια που αναφερει ειναι 01/2005.Παραξενο!!Θα ξαναπαω στο καταστημα και ισως ζητησω να δω και το βιβλιο του γιατι μαλλον εχω αποφασισει να το αγορασω τελικα.Εχει 55.000 χλμ αλλα φαινεται πολυ προσεγμενο κατι που με διαβεβαιωσε και ο πωλητης(ξερω δεν σημαινει κατι) αλλα τουλαχιστον θα εχω μετα σε καποιον να ριξω το φταιξιμο να κανω μια φασαρια ρε αδερφε!!
|
#
5
|
||||
|
||||
Χρήστο, είναι αρκετοί αυτοί που είχαν το παλιό μοντέλο και θέλησαν να το κάνουν στο look του νεότερου. Έτσι θα δείς 04-06 ΧΤΧ με το πίσω ψαλίδι του 07 και τα πλαστικά του επίσης. Τέτοιες τράμπες γίνονται και δε σημαίνει πως δεν είναι καλοφτιαγμένα και προσεγμένα τα μηχανάκια που το έκαναν. Άρα όπως φαίνεται το ΧΤΧ είναι του 05 με αλλαγμένα κομμάτια από το 07+
Κανένα ύποπτο πράγμα πάνω σ'αυτό. Σαν να αλλάξεις φανάρια ή ζάντες στο αυτοκίνητό σου από το νεότερο μοντέλο. Αν είναι όντως 05, δεν θα έχει τον αισθητήρα λάμδα στον αριστερό λαιμό της εξάτμισης. Ίσα-ίσα.. τα 05 είχαν και τη λιγότερο "ιδιότροπη" ECU με πιό ήπιο το κλασσικό "σκορτσάρισμα" που συναντάμε σε όλα τα ΧΤ (και όχι μόνο) στις χαμηλές προς μεσαίες στροφές... * θα τσεκάρεις καλά τις μπότες του μπροστινού για ραγίσματα (στο 07+ τις βελτίωσαν με άλλο σχεδιασμό) ** θα τσεκάρεις τα κολάρα να είναι σφιχτά σε όποιο λαιμό δένουν (στα παλιά μοντέλα πρίν το 07, χαλάρωναν με απώλεια παραφλού) *** θα τσεκάρεις για "φλαντζόκολες" στο μοτέρ. Αν δείχνει πως έχει ανοιχτεί ΜΗΝ το παρεις. ****Επίσης οι δισκόπλακες πιθανόν να είναι φθαρμένες με νύχι. Η πίσω έχει 60 ευρώ η γνήσια, η μπροστά είναι ακριβότερη αλλά φθείρεται με πάρα πολύ αργό ρυθμό! Στα 45000 χλμ που έχω έχω αλλάξει 2 φορές την πίσω και καμία την μπροστά που σηκώνει χαλαρά άλλα τόσα!!! αυτά για την ώρα... κράτα μας ενήμερους φίλε. |
#
6
|
|||
|
|||
ωραια ναι θα τα προσεξω.Φαινεται καλη περιπτωση ελπιζω να μην εχει κατι στραβο.Ευχαριστω και θα ενημερωσω!!
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|