|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Θερμοκρασία sos
Γεια και χαρά σε όλους.Είμαι νέο μέλος.Έχω xtx 660 μοντλεο του '07.Τον τελευταίο καιρό το μηχανάκι ανέβαζε θερμοκρασία με νορμάλ οδήγηση.Το πολύ 10 λεπτά απ όταν έπαιρνε μπροστά άναβε λαμπάκι και ζεσταινόταν.Το βεντιλατέρ είχε φρακάρει και το ψυγείο πέταγε νερά και πέταξε και την τάπα.Το πήγα σε μάστορα κ μου πε θέλει αρκετή δουλειά κ μπορεί να χει και θέμα με φλάντζα.Επίσης το ψυγείο πέταγε κάτι σαν λάσπη.Υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσω απλά με βλάβη στο σύστημα της κυκλοφορίας του ψυγείου ή πάω για λύσιμο φλάντζες πλαναρίσματα κλπ??
Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποια απάντηση |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου φίλε και καλωσήρθες στο φόρουμ, έστω με με δυσάρεστα νέα...
Το πρόβλημα ακούγεται σοβαρό, και κάθε μάστορας με τέτοιες ενδείξεις θα σου μιλούσε για φλάντζα κεφαλής με την ανάλογη μανούρα που θα τη συνοδεύσει. Πρίν το πάς στο μάστορα δες και έχε στο νου σου τα εξης: 1. Αγόρασε μια καινούρια τάπα ψυγείου (τη γνήσια) που θα τη χρειαστείς έτσι και αλλιώς. Εμένα έχανε από την τάπα, έχασε νερά, ανέβαζε θερμοκρασία και ήταν μόνο η τάπα. Και την έχω αλλάξει 2 φορές στα 8 χρόνια. 2. άδειασε τα νερά σου (ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ για να μην καεις) από το χαμηλότερο κολάρο. Βάλε απιονισμένο νερό (αυτό για το σιδέρωμα) και δούλεψέ το 10 sec να γυρίσει τα νερά, και ξανα-άδειασέ τα μήπως και σου ξεπλύνει τη λάσπη που λες. Αν βγάζει σαβούρα, ξανακάνε το ίδιο! 3. Βάλε καινούριο αντιψυκτικό και την καινούρια τάπα και δές πως δουλεύει. ****ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΟΥ κάποιον που ξέρει να σου δείξει πως να κάνεις εξαέρωση μετά το καινουριο αντιψυκτικό, και να συμπληρώσεις καλά ψυγείο και παγουράκι ως τη στάθμη που λέει στο πλαστικό. 4. Αν έχεις πράγματι φλάντζα καμμένη, τότε τα πρώτα νερά που θα αδειάσεις θα πρέπει να έχουν λάδι μέσα. Πρόσεξε να δείς αν έχουν κιλίδες λαδιού στην επιφάνεια, στη λεκάνη που θα τα πρωτοαδειάσεις. ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Ελπίζω να μην είναι φλάντζα φίλε μας. Περιμένουμε νέα σου. Γιώργος |
#
3
|
|||
|
|||
Νοιωθω την υποχρεωση και ευχαριστηση να συνδραμω σε αυτο το προβλημα.
Η ιστορια εχει ως εξης: Αν εχετε πανω απο τρια ή πεντε ετη (δεν θυμαμαι τι λει το manual) να αλλαξετε ΟΛΟ το ψυκτικο υγρο,τοτε καντε το ΧΘΕΣ. Τονιζω τις δυο ανω λεξεις γιατι εχει σημασια. Ηλεκτρολυτικη διαβρωση ειναι η χημικη αντιδραση που γινεται μεταξυ μεταλου και αλουμινιου. Αυτο προκαλει την λασπη που αναφερθηκε,το βουλωμα των αυλων του ψυγειου και τελος το ανεβασμα της θερμοκρασιας,το συνεχομενο δουλεμα του βεντιλατερ και σε βαθος χρονου, το κολημα του κινητηρα. Ενεργειες: Λυνετε την 8αρα βιδα στο καπακι της τρομπας νερου(την αριστερη απο τις τρεις,οι αλλες δυο ειναι αλενοβιδες) Λυνετε την ασφαλεια στην ταπα του ψυγειου(10αρα βιδα) Βγαζετε την ταπα. Βγαλτε και το ψυγειακι και ξεπλυντε την λασπη που σιγουρα εχει επικαθησει στον πατο. Αφου στραγγισει το χρωμα λασπη ψυκτικο υγρο,για οικονομια οπως ειπε ο Ζωρζ (οχι ο Μπατε) ριχνετε απιονισμενο νερο στο ψυγειο. Εδω πρεπει να ξαναβιδωσετε την βιδα αποστραγγισης (οχι τερμα,με το χερι) στο καπακι της αντλιας. Με ανοιχτη την ταπα ψυγειου (μην φοβου ακομα) βαζετε μπροστα το μοτορι να κυκλοφορισει το νερακι,σβηνετε μετα απο κανα λεπτο ανοιγετε την ταπα αποστραγγισης να φυγει το λασπονερο. Τα υγρα ειναι σκαρτα ενα λιτρο οποτε ειναι καλο να τα συγκεντρωνετε σε ενα δοχειακι αναλογης χωρετικοτητας για να σβηνετε το μοτερ οταν φτανει περιπου στα 2/3 του υγρου. Επαναλαβετε τον κυκλο καθαρσης μεχρι το νερακι να βγαινει διαυγες(θα γινει περιπου στους 2-3 κυκλους) Τωρα σε καποια φαση (δευτερος κυκλος) ,θα ανοιξει και ο θερμοστατης και θα βλεπετε απο την ταπα του ψυγειου να κυκλοφορει το νερο. Καλο ειναι γιατι εκει καθαριζει για τα καλα ολο το κυκλωμα... Οταν καθαρισει το νερακι,βαζουμε φρεσκο ψυκτικο υγρο. Εξαερωση κανει το κυκλωμα απο μονο του μεσω του δοχειου (να εχετε το νου σας μετα τις πρωτες βολτες μην αδειασει) Τωρα το μαγικο... Καθε δευτερο χρονο αλλαζετε ολο το ψυκτικο υγρο. Καθε πρωτο χρονο(ή κατευθειαν οταν αδειασετε αυριο τα υγρα του κυκλωματος),βαζετε ενα μπουκαλακι Protec ( http://www.pro-techellas.gr/el/view/partnerspro-tec) για να σταματησει η υλεκτρολυση... Και κατι αλλο,παραγγειλτε καινουρια βιδα αποστραγγισης αν το μοτορι ειναι πανω απο 5 χρονων γιατι η παλια σιγουρα εχει διαβρωθει... Δεν θελετε να διακυνδυνευσετε να την σφιξετε και να σπασει...
__________________
|
#
4
|
|||
|
|||
Yes, absolutely. ...I know what you mean. .....!
|
#
5
|
||||
|
||||
Μπράβο Νίκ! Απίστευτος όπως πάντα!
Μένει μόνο να μάθουμε τί έκανε ο φίλος μας γιατί δεν ξανα-ακούστηκε.. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|