![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θÎματα |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
ΡετάÏισμα στο λίγο γκάζι
XT 660 R του 2004 αλλαγμÎνο TPS στην εγγÏηση, 30,000 χλμ, Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î® κατάσταση, κλειστό γκαÏάζ, ήπιο δοÏλεμα, όχι μότο κÏος, Ï€Ïοσεκτικός ιδιοκτήτης.
Το αγόÏασα Ï€Ïιν 10 μÎÏες και ενώ Îχει Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î® επιτάχυνση, όταν ισιώνουμε σε σταθεÏή ταχÏτητα το μηχανάκι κάνει �μπÏος-πίσω�, λες και δεν ξÎÏει το μπεκ αν Ï€ÏÎπει να ψεκάσει ή όχι. Το ÏετάÏισμα χειÏοτεÏεÏει όταν κλείσουμε λίγο ακόμα το γκάζι, αλλά όχι τελείως, με σκοπό να Ï€Îσει ομαλά η ταχÏτητα. (Τυπική φάση Ï€ÏοσπεÏάσματος ή κίνησης από στÏοφή σε ευθεία και ξανά σε στÏοφή) Στην επιβÏάδυνση, με το γκάζι ελάχιστα ανοιχτό, το μηχανάκι Îχει Îντονους δισταγμοÏÏ‚ και ανεβοκατεβάσματα. Σε διάφοÏα φόÏουμ γÏάφουν ότι η λειτουÏγία των ΧΤ δεν είναι και η πιο ομαλή και ήπια, αλλά όχι κι Îτσι, λÎνε επίσης για βενζίνες με πολλά οκτάνια, πιστεÏω ότι η απλή αμόλυβδη είναι μια χαÏά, ή για εμπλουτισμό του μίγματος αÎÏα-βενζίνης ακόμα και με Ï„Ïικ, ξεγελώντας τον αισθητήÏα θεÏμοκÏασίας. Î Ïοσωπικά υποψιάζομαι το μπεκ, που ενώ δουλεÏει Ï„Îλεια στο αÏκετό και στο Ï€Î¿Î»Ï Î³ÎºÎ¬Î¶Î¹, δεν μποÏεί να ψεκάσει �για- λίγο. Ή δεν του το λÎει η ECU να το κάνει. Υποψιάζομαι και όλη την εισαγωγή, από το φιλτÏοκοÏτι μÎχÏι την κυλινδÏοκεφαλή, μάλλον δεν Îχει ανοιχτεί και καθαÏιστεί ποτΠόλα αυτά τα 10 χÏόνια. (Σε λίγες μÎÏες θα ξαναπάει στο εξουσιοδοτημÎνο Yamaha για επαναÏίθμηση TPS. Î Ïιν μια εβδομάδα την είχαν ξανακοιτάξει εκεί, μου βÏήκαν Ï€Î¿Î»Ï Ï‡Î±Î¼Î·Î»ÏŒ Ïελαντί, κάτω από 1000RPM -το μηχανάκι Ï€Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ Ï€Î¿Ï Îσβηνε- και το ανÎβασαν. Δεν ξανάσβησε Îκτοτε. Εγώ όμως Îχω την αίσθηση �μιλάω με ÏŒÏους καÏμπιÏατÎÏ- ότι Ïυθμίσαμε με την πεταλοÏδα και με το μεγάλο κεντÏικό ζιγκλÎÏ Îνα καÏμπιÏατÎÏ Î¼Îµ βουλωμÎνο pilot jet, δηλαδή με φÏαγμÎνο ζιγκλεÏάκι Ïελαντί) Όσοι ξÎÏετε κάτι, παÏακαλώ βοηθείστε. |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου φίλε μας και καλωσήÏθες κατ'αÏχήν στο φόÏουμ του xt660.com
Διαβάζοντας τις Ï€Ïώτες λÎξεις σκÎφτηκα... απλά άλλο Îνα ΧΤ με το κλασικό "σκοÏτσάÏισμα" σε Îνα μικÏÏŒ φάσμα στÏοφών κάπου στις μεσαίες στÏοφÎÏ‚. Όλοι το Îχουμε, κάποιοι το διοÏθώνουν με το "KEV fuel mod" ή Power Commander, κάποιοι άλλοι απλά μαθαίνουν να ζοÏν με αυτό. ΤώÏα ÎµÏƒÏ Î¼Î¬Î»Î»Î¿Î½ Îχεις σοβαÏότεÏο Ï€Ïόβλημα Ï„Ïοφοδοσίας και δεν είμαι ο πλÎον αÏμόδιος να απαντήσω. Τουλάχιστον ήθελα να σε καλοσωÏίσω στην παÏÎα μας. ![]() Θα πεÏιμÎνω και εγώ να διαβάσω απαντήσεις από σοβαÏότεÏους γνώστες σε τεχνικά θÎματα. |
#
3
|
|||
|
|||
ΕυχαÏιστώ Ï€Î¿Î»Ï Î³Î¹Î± το καλωσόÏισμα. ΈγÏαψα Îνα παÏόμοιο ποστ στα αγγλικά, εδώ στο φόÏουμ (
http://www.xt660.com/showthread.php?t=22943) και ανάμεσα στις διάφοÏες λÏσεις μου φαίνεται καλÏτεÏη το να αλλάξω την ECU 5VK-8591-A00 με την ECU 5VK-8591-A01 των μοντÎλων του '05 και '06
ΕυχαÏιστώ ξανά |
#
4
|
|||
|
|||
Quote:
το tps ειναι αλλαγμενο μου ειπε ο παλιοσ ιδιοκτητης. εσυ βÏηκες την λυση; το ecu που λες παÏαπανω τι ειναι; ευχαÏιστω |
#
5
|
||||
|
||||
ECU είναι ο εγκÎφαλος της κάθε μηχανής ή αυτοκινήτου με injection.
Από χÏονιά σε χÏονιά στα ΧΤ υπήÏχαν ECU με ηπιότεÏο δοÏλεμα ή άλλες με πιο ιδιότÏοπο. ΠΧ το 2007 που Îχω εγώ Îχει πιό δÏσκολη συμπεÏιφοÏά από τα 2005-2006. Το σκοÏτάÏισμα που Îχω σε Îνα μικÏÏŒ φάσμα στÏοφών είναι λίγο μπελάς αλλά Îμαθα να ζω με αυτό. ΣίγουÏα πάντως το κλασσικό σκοÏτσάÏισμα που Îχουν όλα τα ΧΤ δεν θα είναι το ίδιο με τη συμπεÏιφοÏά του φίλου μας. Εκεί μάλλον υπάÏχει σοβαÏότεÏο Ï€Ïόβλημα. Εγώ θα συναντιόμουν με κάποιο φίλο με άλλο ΧΤ, θα αλλάζαμε μηχανάκια για μια σÏντομη βόλτα και θα Ï€ÏοσπαθοÏσα να οδηγήσω το δικό του με τον ίδιο ακÏιβώς Ï„Ïόπο που συμπεÏιφÎÏεται "Ï€Ïοβληματικά" το δικό μου. Εκεί θα καταλάβαινα άν υπάÏχει όντως Ï€Ïόβλημα ή Îτσι είναι το δοÏλεμα στα ΧΤ. |
#
6
|
|||
|
|||
Quote:
να πω οτι η μηχανη ειχε να δουλεψει κανα πενταμηνο μηπως θελει να το παω να καθαÏίσουν τιποτα αντλια - πεταλοÏδα γκαζιου και Ï„Îτοια; |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|