Home

Go Back   .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :. > International language forums > Ελληνικό Forum > Βοήθεια Γενικά
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Main site

Google

Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  # 1  
Old 28-09-14, 17:18
michalisalexakis michalisalexakis is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Sep 2014
Location: Crete
Posts: 11
michalisalexakis is on a distinguished road
Ρετάρισμα στο λίγο γκάζι

XT 660 R του 2004 αλλαγμένο TPS στην εγγύηση, 30,000 χλμ, πολύ καλή κατάσταση, κλειστό γκαράζ, ήπιο δούλεμα, όχι μότο κρος, προσεκτικός ιδιοκτήτης.
Το αγόρασα πριν 10 μέρες και ενώ έχει πολύ καλή επιτάχυνση, όταν ισιώνουμε σε σταθερή ταχύτητα το μηχανάκι κάνει �μπρος-πίσω�, λες και δεν ξέρει το μπεκ αν πρέπει να ψεκάσει ή όχι.
Το ρετάρισμα χειροτερεύει όταν κλείσουμε λίγο ακόμα το γκάζι, αλλά όχι τελείως, με σκοπό να πέσει ομαλά η ταχύτητα. (Τυπική φάση προσπεράσματος ή κίνησης από στροφή σε ευθεία και ξανά σε στροφή) Στην επιβράδυνση, με το γκάζι ελάχιστα ανοιχτό, το μηχανάκι έχει έντονους δισταγμούς και ανεβοκατεβάσματα.
Σε διάφορα φόρουμ γράφουν ότι η λειτουργία των ΧΤ δεν είναι και η πιο ομαλή και ήπια, αλλά όχι κι έτσι, λένε επίσης για βενζίνες με πολλά οκτάνια, πιστεύω ότι η απλή αμόλυβδη είναι μια χαρά, ή για εμπλουτισμό του μίγματος αέρα-βενζίνης ακόμα και με τρικ, ξεγελώντας τον αισθητήρα θερμοκρασίας.
Προσωπικά υποψιάζομαι το μπεκ, που ενώ δουλεύει τέλεια στο αρκετό και στο πολύ γκάζι, δεν μπορεί να ψεκάσει �για- λίγο. Ή δεν του το λέει η ECU να το κάνει. Υποψιάζομαι και όλη την εισαγωγή, από το φιλτροκούτι μέχρι την κυλινδροκεφαλή, μάλλον δεν έχει ανοιχτεί και καθαριστεί ποτέ όλα αυτά τα 10 χρόνια.
(Σε λίγες μέρες θα ξαναπάει στο εξουσιοδοτημένο Yamaha για επαναρίθμηση TPS. Πριν μια εβδομάδα την είχαν ξανακοιτάξει εκεί, μου βρήκαν πολύ χαμηλό ρελαντί, κάτω από 1000RPM -το μηχανάκι πού και πού έσβηνε- και το ανέβασαν. Δεν ξανάσβησε έκτοτε. Εγώ όμως έχω την αίσθηση �μιλάω με όρους καρμπιρατέρ- ότι ρυθμίσαμε με την πεταλούδα και με το μεγάλο κεντρικό ζιγκλέρ ένα καρμπιρατέρ με βουλωμένο pilot jet, δηλαδή με φραγμένο ζιγκλεράκι ρελαντί)
Όσοι ξέρετε κάτι, παρακαλώ βοηθείστε.
  # 2  
Old 30-09-14, 21:03
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
γειά σου φίλε μας και καλωσήρθες κατ'αρχήν στο φόρουμ του xt660.com
Διαβάζοντας τις πρώτες λέξεις σκέφτηκα... απλά άλλο ένα ΧΤ με το κλασικό "σκορτσάρισμα" σε ένα μικρό φάσμα στροφών κάπου στις μεσαίες στροφές.
Όλοι το έχουμε, κάποιοι το διορθώνουν με το "KEV fuel mod" ή Power Commander, κάποιοι άλλοι απλά μαθαίνουν να ζούν με αυτό.
Τώρα εσύ μάλλον έχεις σοβαρότερο πρόβλημα τροφοδοσίας και δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος να απαντήσω.
Τουλάχιστον ήθελα να σε καλοσωρίσω στην παρέα μας.
Θα περιμένω και εγώ να διαβάσω απαντήσεις από σοβαρότερους γνώστες σε τεχνικά θέματα.
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 3  
Old 02-10-14, 17:16
michalisalexakis michalisalexakis is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Sep 2014
Location: Crete
Posts: 11
michalisalexakis is on a distinguished road
Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα. Έγραψα ένα παρόμοιο ποστ στα αγγλικά, εδώ στο φόρουμ ( http://www.xt660.com/showthread.php?t=22943) και ανάμεσα στις διάφορες λύσεις μου φαίνεται καλύτερη το να αλλάξω την ECU 5VK-8591-A00 με την ECU 5VK-8591-A01 των μοντέλων του '05 και '06
Ευχαριστώ ξανά
  # 4  
Old 11-03-16, 23:24
kostas-93 kostas-93 is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Mar 2016
Location: samos
Posts: 5
kostas-93 is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by michalisalexakis View Post
Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα. Έγραψα ένα παρόμοιο ποστ στα αγγλικά, εδώ στο φόρουμ ( http://www.xt660.com/showthread.php?t=22943) και ανάμεσα στις διάφορες λύσεις μου φαίνεται καλύτερη το να αλλάξω την ECU 5VK-8591-A00 με την ECU 5VK-8591-A01 των μοντέλων του '05 και '06
Ευχαριστώ ξανά
φιλε μου πηρα και εγω ενα χτ660 του 04 και εχω το ιδιο πρόβλημα οταν πηγαίνω πχ με τεταρτη με λιγες στροφες ρεταρη σαν να ειναι μπουκωμένο.
το tps ειναι αλλαγμενο μου ειπε ο παλιοσ ιδιοκτητης. εσυ βρηκες την λυση;
το ecu που λες παραπανω τι ειναι;
ευχαριστω
  # 5  
Old 12-03-16, 14:12
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by kostas-93 View Post
το ecu που λες παραπανω τι ειναι;
ECU είναι ο εγκέφαλος της κάθε μηχανής ή αυτοκινήτου με injection.
Από χρονιά σε χρονιά στα ΧΤ υπήρχαν ECU με ηπιότερο δούλεμα ή άλλες με πιο ιδιότροπο. ΠΧ το 2007 που έχω εγώ έχει πιό δύσκολη συμπεριφορά από τα 2005-2006. Το σκορτάρισμα που έχω σε ένα μικρό φάσμα στροφών είναι λίγο μπελάς αλλά έμαθα να ζω με αυτό.
Σίγουρα πάντως το κλασσικό σκορτσάρισμα που έχουν όλα τα ΧΤ δεν θα είναι το ίδιο με τη συμπεριφορά του φίλου μας. Εκεί μάλλον υπάρχει σοβαρότερο πρόβλημα.
Εγώ θα συναντιόμουν με κάποιο φίλο με άλλο ΧΤ, θα αλλάζαμε μηχανάκια για μια σύντομη βόλτα και θα προσπαθούσα να οδηγήσω το δικό του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που συμπεριφέρεται "προβληματικά" το δικό μου. Εκεί θα καταλάβαινα άν υπάρχει όντως πρόβλημα ή έτσι είναι το δούλεμα στα ΧΤ.
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 6  
Old 15-03-16, 09:04
kostas-93 kostas-93 is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Mar 2016
Location: samos
Posts: 5
kostas-93 is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by j_maker View Post
ecu είναι ο εγκέφαλος της κάθε μηχανής ή αυτοκινήτου με injection.
Από χρονιά σε χρονιά στα ΧΤ υπήρχαν ecu με ηπιότερο δούλεμα ή άλλες με πιο ιδιότροπο. ΠΧ το 2007 που έχω εγώ έχει πιό δύσκολη συμπεριφορά από τα 2005-2006. Το σκορτάρισμα που έχω σε ένα μικρό φάσμα στροφών είναι λίγο μπελάς αλλά έμαθα να ζω με αυτό.
Σίγουρα πάντως το κλασσικό σκορτσάρισμα που έχουν όλα τα ΧΤ δεν θα είναι το ίδιο με τη συμπεριφορά του φίλου μας. Εκεί μάλλον υπάρχει σοβαρότερο πρόβλημα.
Εγώ θα συναντιόμουν με κάποιο φίλο με άλλο ΧΤ, θα αλλάζαμε μηχανάκια για μια σύντομη βόλτα και θα προσπαθούσα να οδηγήσω το δικό του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που συμπεριφέρεται "προβληματικά" το δικό μου. Εκεί θα καταλάβαινα άν υπάρχει όντως πρόβλημα ή έτσι είναι το δούλεμα στα ΧΤ.
ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου. θα βρω καποιον με χτ660 να το κανω βολτα να δω. εμενα οταν θελω να παω σιγα πχ μια βολτα με την κυρα και βαλω τεταρτη και παω σταθερα 55-60 χιλιομετρα αρχιζει το ρεταρισμα σαν να μενει απο βενζινη μόλις ανοιξω γκαζι στρώνει. επισης μερικες φορες οταν το βαλω μπρος το πρωι καμια φορα σβηνει και μετα δεν παίρνει ευκολα μπρος και συμπεριφέρεστε σαν μπουκωμένο.
να πω οτι η μηχανη ειχε να δουλεψει κανα πενταμηνο μηπως θελει να το παω να καθαρίσουν τιποτα αντλια - πεταλούδα γκαζιου και τέτοια;
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 02:39.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

  XT660         Archive   Main site


Footer
vBSkinworks Top