|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Ρετάρισμα στο λίγο γκάζι
XT 660 R του 2004 αλλαγμένο TPS στην εγγύηση, 30,000 χλμ, πολύ καλή κατάσταση, κλειστό γκαράζ, ήπιο δούλεμα, όχι μότο κρος, προσεκτικός ιδιοκτήτης.
Το αγόρασα πριν 10 μέρες και ενώ έχει πολύ καλή επιτάχυνση, όταν ισιώνουμε σε σταθερή ταχύτητα το μηχανάκι κάνει �μπρος-πίσω�, λες και δεν ξέρει το μπεκ αν πρέπει να ψεκάσει ή όχι. Το ρετάρισμα χειροτερεύει όταν κλείσουμε λίγο ακόμα το γκάζι, αλλά όχι τελείως, με σκοπό να πέσει ομαλά η ταχύτητα. (Τυπική φάση προσπεράσματος ή κίνησης από στροφή σε ευθεία και ξανά σε στροφή) Στην επιβράδυνση, με το γκάζι ελάχιστα ανοιχτό, το μηχανάκι έχει έντονους δισταγμούς και ανεβοκατεβάσματα. Σε διάφορα φόρουμ γράφουν ότι η λειτουργία των ΧΤ δεν είναι και η πιο ομαλή και ήπια, αλλά όχι κι έτσι, λένε επίσης για βενζίνες με πολλά οκτάνια, πιστεύω ότι η απλή αμόλυβδη είναι μια χαρά, ή για εμπλουτισμό του μίγματος αέρα-βενζίνης ακόμα και με τρικ, ξεγελώντας τον αισθητήρα θερμοκρασίας. Προσωπικά υποψιάζομαι το μπεκ, που ενώ δουλεύει τέλεια στο αρκετό και στο πολύ γκάζι, δεν μπορεί να ψεκάσει �για- λίγο. Ή δεν του το λέει η ECU να το κάνει. Υποψιάζομαι και όλη την εισαγωγή, από το φιλτροκούτι μέχρι την κυλινδροκεφαλή, μάλλον δεν έχει ανοιχτεί και καθαριστεί ποτέ όλα αυτά τα 10 χρόνια. (Σε λίγες μέρες θα ξαναπάει στο εξουσιοδοτημένο Yamaha για επαναρίθμηση TPS. Πριν μια εβδομάδα την είχαν ξανακοιτάξει εκεί, μου βρήκαν πολύ χαμηλό ρελαντί, κάτω από 1000RPM -το μηχανάκι πού και πού έσβηνε- και το ανέβασαν. Δεν ξανάσβησε έκτοτε. Εγώ όμως έχω την αίσθηση �μιλάω με όρους καρμπιρατέρ- ότι ρυθμίσαμε με την πεταλούδα και με το μεγάλο κεντρικό ζιγκλέρ ένα καρμπιρατέρ με βουλωμένο pilot jet, δηλαδή με φραγμένο ζιγκλεράκι ρελαντί) Όσοι ξέρετε κάτι, παρακαλώ βοηθείστε. |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου φίλε μας και καλωσήρθες κατ'αρχήν στο φόρουμ του xt660.com
Διαβάζοντας τις πρώτες λέξεις σκέφτηκα... απλά άλλο ένα ΧΤ με το κλασικό "σκορτσάρισμα" σε ένα μικρό φάσμα στροφών κάπου στις μεσαίες στροφές. Όλοι το έχουμε, κάποιοι το διορθώνουν με το "KEV fuel mod" ή Power Commander, κάποιοι άλλοι απλά μαθαίνουν να ζούν με αυτό. Τώρα εσύ μάλλον έχεις σοβαρότερο πρόβλημα τροφοδοσίας και δεν είμαι ο πλέον αρμόδιος να απαντήσω. Τουλάχιστον ήθελα να σε καλοσωρίσω στην παρέα μας. Θα περιμένω και εγώ να διαβάσω απαντήσεις από σοβαρότερους γνώστες σε τεχνικά θέματα. |
#
3
|
|||
|
|||
Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα. Έγραψα ένα παρόμοιο ποστ στα αγγλικά, εδώ στο φόρουμ (
http://www.xt660.com/showthread.php?t=22943) και ανάμεσα στις διάφορες λύσεις μου φαίνεται καλύτερη το να αλλάξω την ECU 5VK-8591-A00 με την ECU 5VK-8591-A01 των μοντέλων του '05 και '06
Ευχαριστώ ξανά |
#
4
|
|||
|
|||
Quote:
το tps ειναι αλλαγμενο μου ειπε ο παλιοσ ιδιοκτητης. εσυ βρηκες την λυση; το ecu που λες παραπανω τι ειναι; ευχαριστω |
#
5
|
||||
|
||||
ECU είναι ο εγκέφαλος της κάθε μηχανής ή αυτοκινήτου με injection.
Από χρονιά σε χρονιά στα ΧΤ υπήρχαν ECU με ηπιότερο δούλεμα ή άλλες με πιο ιδιότροπο. ΠΧ το 2007 που έχω εγώ έχει πιό δύσκολη συμπεριφορά από τα 2005-2006. Το σκορτάρισμα που έχω σε ένα μικρό φάσμα στροφών είναι λίγο μπελάς αλλά έμαθα να ζω με αυτό. Σίγουρα πάντως το κλασσικό σκορτσάρισμα που έχουν όλα τα ΧΤ δεν θα είναι το ίδιο με τη συμπεριφορά του φίλου μας. Εκεί μάλλον υπάρχει σοβαρότερο πρόβλημα. Εγώ θα συναντιόμουν με κάποιο φίλο με άλλο ΧΤ, θα αλλάζαμε μηχανάκια για μια σύντομη βόλτα και θα προσπαθούσα να οδηγήσω το δικό του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που συμπεριφέρεται "προβληματικά" το δικό μου. Εκεί θα καταλάβαινα άν υπάρχει όντως πρόβλημα ή έτσι είναι το δούλεμα στα ΧΤ. |
#
6
|
|||
|
|||
Quote:
να πω οτι η μηχανη ειχε να δουλεψει κανα πενταμηνο μηπως θελει να το παω να καθαρίσουν τιποτα αντλια - πεταλούδα γκαζιου και τέτοια; |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|