|
|
Νέα Μέλη Χρησιμοποιήστε αυτήν την ενότητα για να συστηθείτε στο forum |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Χαιρετω την μεγαλη παρεα των xt + την πρωτη μου ερωτ
Γεια σας και απο εμενα και καλως σας βρηκα
....πριν 3 βδομαδες πηρα και εγω ενα xt660r μεταχειρισμενο αλλα απ'οτι μ φανηκε ηταν αρκετα προσεγμενο.
Το εκανα αυτες τις μερες πιστευω αρκετες βολτες και χιλιομετρακαι ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι και σε ευθειες και σε στροφες και σε χαλικοδρομο. Ενα θεματακι μονο με ζοριζει λιγακι και θα ηθελα την βοηθεια σας,οταν το πρωτοπηρα το μηχανακι ειδα τα λαδια του....ηταν επανω αρκετα πανω και νομιζα οτι ετσι επρεπε να ηταν ή οτι ο προηγουμενος το ειχε παραγεμισει και τ αφησα ετσι...μετα το πηγα για σερβις σε αντιπροσωπο της yamaha και οταν μου αλαζε τα λαδια του ειπα οτι ειχε πολλα λαδια μεσα...και γυριζει και μου λεει οτι οταν ειναι κρυο κανονικα δεν πρεπει να φενονται απο τον δεικτη και για να τα δεις πρεπει να τ κανεις μια βολτα πρωτα και μετα να τα δεις...οκ τ λεω...μετα απο μια δυο μερες λεω κατσε να δω τα λαδια....ανοιγω να τα δω κρυο...παλι γεματο το κανω μια βολτιτσα παλι γεματο του το λεω και μ λεει 1 γιατι καθομαι και ασχολουμαι με τα λαδια καθε λιγο και λιγακι και 2 οτι επειδη ειναι σχετικα αδουλευτο τ μηχανακι η βαλβιδα απο τ λαδια δεν χανει και ετσι δεν πεφτει η σταθμη....να πω την αληθεια μου φανηκε σαν να μην ηξερε τι του γινοταν...αν τυχων ξερετε τι μπορει να γινετε ριξτε τα φωτα σας για να μην του κανω καμια ζημια του καημενου.... Σας ευχαριστω εκ των πτωτερων για την βοηθεια σας |
#
2
|
||||
|
||||
Γειά σου Nikos_ts και καλωσήρθες στην παρέα μας!
Για να τσεκάρεις τη στάθμη των λαδιών, - βάζεις το μηχανάκι να δουλέψει 2-3 λεπτά και το σβήνεις. - Το φέρνεις σε όρθια θέση, (καλλίτερα ανέβα καβάλα για να το κρατάς κάθετα) - ξεβιδώνεις την τάπα/δείκτη, τη σκουπίζεις και την ξαναβιδώνεις. - Τώρα πλέον μπορείς να την ξεβιδώσεις και να δείς τη στάθμη σου. κάντο... και πές μας πάλι εεε? Να είσαι καλά, Γιώργος |
#
3
|
|||
|
|||
Ειτε δω τα λαδια κρυο και αδουλευτο ειτε το βαλω να δουλεψει και τα δω μετα ειναι το ιδιο πραγμα, ειναι παντα τερμα πανω...και απ'οτι καταλαβα οταν ειναι κρυο και αδουλευτο δεν πρεπει να φενονται...και περαν οτι τα λαδια ειναι παντα πανω μ ζεστενετε αρκετα γρηγορα...ετσι θα επρεπε να ειναι η εχει καποιο θεμα το μηχανακι?
|
#
4
|
||||
|
||||
το αν ζεστενεται γρηγορα ειναι πιθανον αλλο θεμα.
Ειχα το ιδιο προβλημα (αναβε συνεχεια το βεντιλατερ) και ηταν η ταπα του ψυγειου μου αφου σημειωτεον, εβλεπα πιτσιλιες παραφλου γυρω απο το χωρο της ταπας και του μοτερ. Τσεκαρε το, σκουπισε καλα την περιοχη του ψυγειου και του μοτερ ευρυτερα (να ειναι πεντακαθαρα) και δες τις επομενες μερες αν εχεις σημαδια απο σταγονες αντιψυκτικου. Αν ναι, με μια καινουρια (γνησια) ταπα λυνεται το προβλημα σου αφου συμπληρωσεις και το αντιψυκτικο βεβαια. Τωρα για τα λαδια, πρεπει να κατεβασεις λιγο τη σταθμη. με προσοχη αδειασε σε καθαρο δοχειο λιγη ποσοτητα ξεβιδωνοντας την ταπα του λαδιου και αφου μετρας και συμπληρωνεις λιγο καθε φορα, το φερνεις εκει που λεει ο δεικτης. Όπως και η έλλειψη, έτσι και η περίσια λαδιού δεν ειναι καλο... |
#
5
|
|||
|
|||
Καλως ορισες και καλα χιλιομετρα!!
|
#
6
|
|||
|
|||
Καλώς ήρθες και απο εμένα.
Δέν εχώ δει κάπου να αναφέρετε οτι όταν είναι κρύο το μηχανάκι τα λάδια δεν πρέπει να φένονται στο δεικτή. Ο κατασκευαστής λέει οτι, για να μετρήσεις τα λάδια πρέπει να ζεστάνεις την μηχανή (10 λεπτά) έτσι ώστε να δουλέψει το κύκλωμα (τρομπα κτλ...). Προφανώς για να ανέβει το λαδι στο δοχείο ώστε να είσαι σιγουρος οτι δεν έχει μείνει κάτω. Εγώ θα έλεγα μην κολάς με το κρύο. Ζέστανε το μηχανάκι 10 λεπτά και δες αν τα λάδια ειναι ανάμεσα στην min/max του δείκτη, με τον τρόπο που περιέγραψε και ο γιώργαρος. Αν είναι.... τότε εισαι οκ και δεν ασχολείσε αλλο. Για να είσαι σίγουρος πόσο λάδι έχει να στεκάρεις στις αλλαγές πόσα λίτρα σου βάζουν. Εγώ πάντος αν ήμουν μηχανικός με 13 ευρα το λίτρο δέν θα έβαζα παραπάνω λάδι, το αντίθετο |
Sponsored Links |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|