|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Τρομπα βενζινης και error 15
Καλησπερες στους απανταχου xt ακηδες.
Λοιπον παιδες εχω 2 ερωτησεις τεχνικου περιεχομενου και οποιος θελει και δυναται ας με βοηθησει. 1) Οταν παταμε το κοκκινο κουμπι,πριν βαλουμε μπροστα ακουγεται το χαρακτηριστικο βζζιιιιιν απο την τρομπα βενζινης.Τωρα τελευταια μια το ακουω και μια οχι και αφου παρει μου εμφανιζεται στο κοντερ το Νο 15 και αναβει το λαμπακι του μοτερ. Να σημειωσω οτι τρομπα εχω αλλαξει.Το εχει παθει κανενας και τι μπορω να τσεκαρω? 2)Στην επιλογη Co τι τιμες πρεπει να εχει η μηχανη? Σε μενα C1>17 C2> 0 Το C1 ειναι η παροχη καυσιμου και το C2 ειναι ο αερας? Το μηχανακι ειναι μαμα. Ευχαριστω. |
#
2
|
||||
|
||||
(μετακίνησα εώ τα posts γιατί απάντησα σε λάθος ενότητα νωρίτερα)
γειά σου Μάριε και καλωσήρθες στην παρέα μας! 80.000!!!!???!!! σε ό,τι αφορά την τρόμπα, θα αφήσω να απαντήσουν άλλοι που ξέρουν περισσότερα. Σε ότι αφορά το CO1 & CO2 όμως άκου... το CO γενικά είναι για τη ρύθμιση του καυσίμου. Εμάς μας απασχολεί ΜΟΝΟ το CO1. Το CO2 είναι για το TDM (CO1=1ος κύλινδρος, CO2= 2ος κύλινδρος) μια και ΧΤ και TDM μοιράζονται την ίδια ECU). καλά ως εδώ? Τώρα, η τιμή του CO1 είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ για κάθε ΧΤ, δέν υπάρχει δηλαδή στάνταρ τιμή του CO, και είναι διαφορετική στον καθένα μας. (εμένα πχ είναι -1). Αυτή την τιμή πρέπει να τη γνωρίζουμε για τον απλούστατο λόγο, να επαναφέρουμε δηλαδή το CO στην αρχική του τιμή αν ποτέ το πειράξουμε. -Έχω ΧΤΧ 2007. Σύντομα έβαλα DNA stage 2 φίλτρο. Αφού είχα περισσότερο εισερχόμενο αέρα, ανέβασα την τιμή του CO κατα 15 μονάδες. (πήγα στο 13) -Αργότερα αγόρασα Power Commander και φόρτωσα custom χάρτη. Γύρισα το CO στο -1 πάλι. -Αργότερα πούλησα το Power Commander (με μπρίζωνε να είμαι συνέχεια με σούζα... όσπου σκοτώθηκε ένας καλός φίλος και το έβγαλα την άλλη μέρα...) και ξαναγύρισα το CO στο "μαμά" -1. κράτα λοιπόν κάπου γραμμένη την αρχική τιμή γιατί ΔΕΝ είναι η ίδια για όλους μας. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Γιώργος __________________ -- ο Μάριος απάντησε -- Crasy και γιωργο καλως σας βρηκα. Τωρα γιωργο, οσον αφορα το Co μου τα περιεγραψες αψογα και σε ευχαριστω. Αρα αν καταλαβα ορθως το Co ευθυνεται για την ρυθμιση του καυσιμου. Απο οτι ειδα και απο αλλα παιδια αναφερουν οτι ειναι απο -1 εως το πολυ 7-8.Μηπως το δικο μου στο 17 ειναι υπερβολικο καθως οπως αναφερα η μηχανη ειναι μαμα χωρις μετατροπες και γι αυτό μου καιει και πολυ? Οτι ρυθμιση ειναι να γινει για το καυσιμο-αερα γινεται απο το Co? Συγνωμη αν κουραζω αλλα μετα απο 8 χρονια που την εχω μου βγαζει σημαδια γηρατος και θελει παραπανω φροντιδα. |
#
3
|
||||
|
||||
αν δεν γνωρίζεις την μαμά τιμή του co, νομίζω πως σε επόμενο σέρβις θα πρέπει να κάνεις καυσανάλυση για να δείς σε ποιό σημείο το καύσιμό σου θα είναι σωστό, ούτε φτωχότερο (περίσσιος αέρας, αύξηση θερμοκρασιών), ούτε πλούσιο (περίσσιο καύσιμο, μεγάλη κατανάλωση). Επίσης τσέκαρε όλα τα λαστιχιένια σωληνάκια σου. Ένα σωληνάκι υποπίεσης αν σκιστεί και τραβάει αέρα, επιρρεάζει σημαντικά την κατανάλωση.
|
#
4
|
|||
|
|||
Eυχαριστω και παλι γιωργο και αν μενεις και αθηνα να κανονισουμε και κανενα καφεδακι,σε συμπαθησα φιλε.
|
Sponsored Links |
#
5
|
||||
|
||||
μένω στο Βόλο Μάριε. Με την πρώτη ευκαιρία στην Αθήνα θα κανονίσω να βρεθούμε και με άλλα παιδιά του φόρουμ. Να είσαι καλά!
|
#
6
|
||||
|
||||
Μάριε καλησπέρα τελικά το error σου έφυγε ??
__________________
Caustic Boy With XT |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|