Home

Go Back   .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :. > International language forums > Ελληνικό Forum > Βοήθεια Γενικά
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Main site

Google

Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  # 1  
Old 14-07-13, 12:41
savantage savantage is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Jul 2013
Location: athens
Posts: 3
savantage is on a distinguished road
Τρομπα βενζινης και error 15

Καλησπερες στους απανταχου xt ακηδες.
Λοιπον παιδες εχω 2 ερωτησεις τεχνικου περιεχομενου και οποιος θελει και δυναται ας με βοηθησει.
1) Οταν παταμε το κοκκινο κουμπι,πριν βαλουμε μπροστα ακουγεται το χαρακτηριστικο βζζιιιιιν απο την τρομπα βενζινης.Τωρα τελευταια μια το ακουω και μια οχι και αφου παρει μου εμφανιζεται στο κοντερ το Νο 15 και αναβει το λαμπακι του μοτερ.
Να σημειωσω οτι τρομπα εχω αλλαξει.Το εχει παθει κανενας και τι μπορω να τσεκαρω?

2)Στην επιλογη Co τι τιμες πρεπει να εχει η μηχανη?
Σε μενα C1>17
C2> 0
Το C1 ειναι η παροχη καυσιμου και
το C2 ειναι ο αερας?
Το μηχανακι ειναι μαμα.
Ευχαριστω.
  # 2  
Old 14-07-13, 16:43
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
(μετακίνησα εώ τα posts γιατί απάντησα σε λάθος ενότητα νωρίτερα)

γειά σου Μάριε και καλωσήρθες στην παρέα μας! 80.000!!!!???!!!

σε ό,τι αφορά την τρόμπα, θα αφήσω να απαντήσουν άλλοι που ξέρουν περισσότερα.
Σε ότι αφορά το CO1 & CO2 όμως άκου...
το CO γενικά είναι για τη ρύθμιση του καυσίμου. Εμάς μας απασχολεί ΜΟΝΟ το CO1. Το CO2 είναι για το TDM (CO1=1ος κύλινδρος, CO2= 2ος κύλινδρος) μια και ΧΤ και TDM μοιράζονται την ίδια ECU). καλά ως εδώ?
Τώρα, η τιμή του CO1 είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ για κάθε ΧΤ, δέν υπάρχει δηλαδή στάνταρ τιμή του CO, και είναι διαφορετική στον καθένα μας. (εμένα πχ είναι -1). Αυτή την τιμή πρέπει να τη γνωρίζουμε για τον απλούστατο λόγο, να επαναφέρουμε δηλαδή το CO στην αρχική του τιμή αν ποτέ το πειράξουμε.
-Έχω ΧΤΧ 2007. Σύντομα έβαλα DNA stage 2 φίλτρο. Αφού είχα περισσότερο εισερχόμενο αέρα, ανέβασα την τιμή του CO κατα 15 μονάδες. (πήγα στο 13)
-Αργότερα αγόρασα Power Commander και φόρτωσα custom χάρτη. Γύρισα το CO στο -1 πάλι.
-Αργότερα πούλησα το Power Commander (με μπρίζωνε να είμαι συνέχεια με σούζα... όσπου σκοτώθηκε ένας καλός φίλος και το έβγαλα την άλλη μέρα...) και ξαναγύρισα το CO στο "μαμά" -1.
κράτα λοιπόν κάπου γραμμένη την αρχική τιμή γιατί ΔΕΝ είναι η ίδια για όλους μας.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Γιώργος
__________________
-- ο Μάριος απάντησε --

Crasy και γιωργο καλως σας βρηκα.
Τωρα γιωργο, οσον αφορα το Co μου τα περιεγραψες αψογα και σε ευχαριστω.
Αρα αν καταλαβα ορθως το Co ευθυνεται για την ρυθμιση του καυσιμου.
Απο οτι ειδα και απο αλλα παιδια αναφερουν οτι ειναι απο -1 εως το πολυ 7-8.Μηπως το δικο μου στο 17 ειναι υπερβολικο καθως οπως αναφερα η μηχανη ειναι μαμα χωρις μετατροπες και γι αυτό μου καιει και πολυ?
Οτι ρυθμιση ειναι να γινει για το καυσιμο-αερα γινεται απο το Co?
Συγνωμη αν κουραζω αλλα μετα απο 8 χρονια που την εχω μου βγαζει σημαδια γηρατος και θελει παραπανω φροντιδα.
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 3  
Old 14-07-13, 16:50
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
αν δεν γνωρίζεις την μαμά τιμή του co, νομίζω πως σε επόμενο σέρβις θα πρέπει να κάνεις καυσανάλυση για να δείς σε ποιό σημείο το καύσιμό σου θα είναι σωστό, ούτε φτωχότερο (περίσσιος αέρας, αύξηση θερμοκρασιών), ούτε πλούσιο (περίσσιο καύσιμο, μεγάλη κατανάλωση). Επίσης τσέκαρε όλα τα λαστιχιένια σωληνάκια σου. Ένα σωληνάκι υποπίεσης αν σκιστεί και τραβάει αέρα, επιρρεάζει σημαντικά την κατανάλωση.
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 4  
Old 14-07-13, 17:37
savantage savantage is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Jul 2013
Location: athens
Posts: 3
savantage is on a distinguished road
Eυχαριστω και παλι γιωργο και αν μενεις και αθηνα να κανονισουμε και κανενα καφεδακι,σε συμπαθησα φιλε.
Sponsored Links
  # 5  
Old 14-07-13, 17:45
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
μένω στο Βόλο Μάριε. Με την πρώτη ευκαιρία στην Αθήνα θα κανονίσω να βρεθούμε και με άλλα παιδιά του φόρουμ. Να είσαι καλά!
__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 6  
Old 17-07-13, 16:45
psifio's Avatar
psifio psifio is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Athens
Posts: 482
psifio is on a distinguished road
Μάριε καλησπέρα τελικά το error σου έφυγε ??
__________________

Caustic Boy With XT






Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 02:37.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

  XT660         Archive   Main site


Footer
vBSkinworks Top