|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Tps Και σβησιμο μηχανης
Ολα καλα και ολα ωραια με το νεο μου χτχ αλλα αυτο τα σβησιματα με ανυσηχουν.τι παιζει με το tps,απο οτι διαβασα ηταν πιο εντονο μεχρι τα μοντελα του '06 (και το δικο μου του 06 ειναι).
Ενδεικτικα ποσο παει το "μαλλι" ? και απο οτι διαβασα στο φορουμ δεν ξεμπερδευεις με τα σβησιματα τελειως ακομα και με αλλαγη αισθητηρα? |
#
2
|
|||
|
|||
Quote:
,,, και δεν το ξανακανε... πρωτα τοχε μονιμο χούϊ ....
__________________
| http://www.sotos206.gr | http://www.sotos206.gr/yamahaxt660r.htm | Λόγω εγκατάληψης του photobucket, ΦΩΤΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ https://www.instagram.com/sotos206/ |
#
3
|
||||
|
||||
Quote:
και εμένα στην αρχή έσβηνε σχεδόν κάθε μέρα. Με συμβούλεψαν εδώ στο φόρουν να ανεβάσω για αρχή το ρελαντί από τη βίδα στα αριστερά της πεταλούδας... και ξεχασα μιά για πάντα τα σβησίματα. Αν και μερικοί όντως είχαν πρόβλημα με το tps, δές πρώτα το ρελαντί και τα λέμε. Αν ξέρεις να βρείς μέσα από τις ρυθμίσεις του καντράν, το ψηφιακό στροφόμετρο, ρύθμισε το ρελαντί στις 1450-1500 στροφές. Αν δεν ξέρεις, τηλεφώνησέ μου απογευματινές ώρες μετά τις 6:30 στο νούμερο που σου έστειλα με ΡΜ. |
#
4
|
|||
|
|||
Οκ θα το δοκιμασω να ανεβασω το ρελαντι!κατι πηρε το ματι μου στο φορουμ για να μπεις στις ρυθμισεις αν δυσκολευτω θα σας πω! Ευχαριστω πολυ Γιωργο.θα σας ενημερωσω με νεοτερα! προς το παρον το μωρο μου κοιματε σε ξενο σπιτι (γκαραζ) και θα ειμαστε παλι μαζι μετα το πασχα!
|
#
5
|
|||
|
|||
Να σημειωσω οτι εχω Filtro Dna stage 2 με τις μαμα εξατμισεις..μηπως μπερδευει με το ελευθερο φιλτρο.προτεινεται καποια ρυθμιση ?
|
#
6
|
||||
|
||||
θα χρειαστεί μέσω του καντράν επίσης να ανεβάσεις το Co κατα 10 ως και 15 μονάδες από την εργοστασιακή τιμή που είχε. Σημειωτέον πως αυτή η τιμή ΔΕΝ είναι η ίδια για κάθε ΧΤ. Άλλος έχει 0, εγώ είχα -1, άλλος πάλι διαφορετικό νούμερο. Πρέπει να ρωτήσεις τον προηγούμενο κάτοχο αν τον ξέρεις, άν πείραξε το Co και αν ναι, ποιά ήταν η αρχική τιμή.
Αν επίσης δεν ξέρεις πως να αλλάξεις το Co, μου τηλεφωνείς. Πάντως η τιμή του ρελαντί όπως και νά'χει, πρέπει να ρυθμιστεί στις 1450-1500 στροφές. |
#
7
|
|||
|
|||
Ok θα το κοιταξω ,με τον προηγουμενο κατοχο ειχαμε και εχουμε καλη εποικοινωνια ,θα τον ρωτησω!ευχαριστω και παλι Γιωργο προκαταβολικα!
|
#
8
|
|||
|
|||
ALOHA μπηκα στις ρυθμισεις του καντραν εμφανιστηκε το στροφομετρο οι στροφες μου ειναι 1350 με 1400...θελω να το ανεβασψ αλλα δεν βρηκα καποια βιδα (σαν του καρμπυρατερ δεν θα επρεπε να υπαρχει μια βιδα με ελατηριο)?
Νομιζω οτι λειπει κιολας...... http://imageshack.us/photo/my-images/266/1205c.jpg/ Γιωργο για το C0 που μου λες δεν μπορεσα να βρω πως αλλαζει η τιμη του αφου πατωντας τα κουμπια παει η πισω sto DIAG η στο C1 και μονο σε αυτο ειδα μια τιμη C1=20 |
#
9
|
||||
|
||||
#
10
|
|||
|
|||
Τη βρηκα την βιδα ανεβασα στο ρελαντι περιπου στις 1430 με 1500 τα πρωινα που εινια κρυο φτανει μεχρι και 1550!Προς το παρον δεν ειχα σβησιματα αν και δεν πηγα καμια μακρινη βολτα!
αλλα μου δημιουργηθηκε μια απορια που μου ειπε και ο μηχανικος μου. Δεν εχει προβλημα το σασμαν ,η πρωτη ταχυτητα συγκεκριμενα με τοσο ψηλα τις στροφες? πειραματισωντας το εφτασα στις 1600 και πηγα να βαλω δευτερα το σασμαν κοπανουσε σαν να ειχε πετρες μεσα!ηταν τρομακτικο και δεν επαιρνε με τιποτα την δευτερα...πρωτη δεν δοκιμασα! |
Sponsored Links |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|