|
|
Σέρβις-Συντήρηση Πληροφορίες � ερωτήσεις πάνω στο σέρβις και τη συντήρηση του ΧΤσας |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Αλλαγή Τακάκια...
Χαιρετίζω την παρέα.
Εχθές πήγα σε εξουσιοδοτημένο service, που ευτυχώς έχω δίπλα στο σπίτι μου, για ένα τρίξιμο που μου έκανε η μηχανή. Το τρίξιμο το άκουγα όταν την έσπρωχνα με την όπισθεν για να την βγάλω από το parking μου, γιατί αλλιώς ήταν τόσο ελάχιστο που δεν θα το άκουγα. Το όλο θέμα λύθηκε με λίγο σπρέυ στην αλυσίδα αλλά μου είπε ο τεχνικός ότι τα τακάκια μου (πίσω) ήταν τελειωμένα και ότι χρίζουν αντικατάσταση. Να πω εδώ ότι έχω κάνει μόλις 3500 χλμ, αλλά από την μία τα περισσότερα τα έχω κάνει σε κίνηση στην πόλη, από την άλλη λόγω της ΜΗ εμπειρίας μου στην μηχανή, το ποδαράκι μου δεν λέει να κουνήσει από το φρένο κατά την κίνηση (που θα μου πάει, θα το συνηθίσω). Το θέμα είναι πόσο στοιχίζουν τα τακάκια. Ήθελα να μου πείτε τις γνώσεις σας για το θέμα, γιατί στην τζαμαρία του service είδα ότι έχει και 50% έκπτωση (καλοκαιρινή προσφορά της YAMAHA για τα XT-R & XT-S), και μου πήρε 32�... Είναι λογική η τιμή ? |
#
2
|
|||
|
|||
Γεια σου Αγγελε.
Καπου μπερδευτηκα,δηλαδη στα αλλαξε ο μαστορας και σου πηρε 32φραγκα; Αν ναι,καλα ειναι γιατι τα πισω τακακια ξεκινουν απο 20-25 φραγκα,αναλογως την μαρκα που θα βαλεις. |
Sponsored Links |
#
3
|
|||
|
|||
Quote:
Ακριβώς.... Μου τα άλλαξε επιτόπου και πήρε 32�. Υποθέτω ότι μου έβαλε τα μαμίσια, γιατί δεν πρόλαβα να δω ετικέτες... |
#
4
|
|||
|
|||
Τώρα είδα ότι έχουμε και ξεχωριστό Section για τα τακάκια (ναι, τώρα το είδα ο τυφλός...) και κατα λάθος απάντησα και εκεί.
Παραθέτω το μήνυμα που απάντησα μαζί με το quote...
Quote:
Quote:
|
#
5
|
||||
|
||||
Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ !!!
ΤΑ ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΕΒΑΛΕ !!! ΓΝΗΣΙΑ Yamaha !!! ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΥΩΝΟΥΝΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ !!! ΔΕΝ ΡΙΜΑΖΟΥΝΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ !!!
__________________
YAMAHA Touching My Heart |
#
6
|
||||
|
||||
σωστα!!! Καλλιτερα μαλακα τακακια (δεν σφυριζουν κι'ολας) και λιγοτερη φθορα στη δισκοπλακα.
|
#
7
|
|||
|
|||
Για να το λέτε κάτι θα ξέρετε παραπάνω.... Αλλά τα άλλαξα στα 3.500 χλμ...
Βέβαια θα μου πείτε, είμαι newbies στο... άθλημα, και τα έφαγα γρήγορα. Δεν είναι λίγα τα χλμ, όμως? Υ.Γ. Άσε που μου ψιλοσφυρίζει το "νέο" τακάκι... |
#
8
|
||||
|
||||
ΕΓΩ ΕΠΙΛΕΓΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ ΠΑΣΤΑ ΣΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ.....
Π.Χ. Ebc - Lucas - Galfer - Daytona ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΥΩΝΟΥΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΤΑΣ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ,ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΥΡΩΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΡΑΖΟΥΝΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΠΕΤΑΛΙ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΓΙΑ 10-15 ΛΕΠΤΑ ΝΕΚΡΟ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ !!! ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΣΟΥΝΕ ΤΑΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΤΟ ΠΕΤΑΛΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ !!! ΟΠΟΤΕ.....ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ,ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΦΟΥΛ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΚΕΒΛΑΡ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΜΕΤΑΛΛΑ !!! ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !!!
__________________
YAMAHA Touching My Heart |
#
9
|
||||
|
||||
εγω οταν εκανα το σερβις των 5000 χλμ, μου βρηκαν και τα πισω τακακια λιωμενα. Δεν ειμαι και πολυ του πισω φρενου ως αναβατης. Παταω σχεδον παντα και τα 2 σε ποσοστο 70% μπροστα - 30% πισω. Σκεψου λοιπον Αγγελε πως αν πατας το πισω σε μεγαλυτερο ποσοστο, τοτε δικαιολογημενα τα ελειωσες στα 3500.
Εγω με το ρυθμο που οδηγω, εκανα στις 3 αλλαγες ΠΙΣΩ τακακια, 1 αλλαγη ΜΠΡΟΣΤΑ, τωρα στις 23000 περιπου αγορασα να αλλαξω παλι τα πισω για 4η φορα. Τα πισω ακομα και αν τα παταμε λιγοτερο, τρωνε πολυ μεγαλυτερη καταπονηση και ετσι φθειρονται πολυ γρηγοροτερα απο τα εμπρος. οβερ... |
#
10
|
|||
|
|||
θα συμφωνισω και εγω με τον λουκα γτ την κυριακη πηγα φορτωμενος πηλιο οταν αρχησε η κατηφορα τα τακακια πισω δεν επιαναν ουτε για πλακα...μαλακα ειναι καλα για μεσα στην πολη απο δικια μου πηρα...αυτα που εβαλα μια βολτα εξω απο την πολη με γρηγορη ταχυτητα και αποτομα φρεναρισματα ουτε 20 χλμ δεν καΝΩ.....αυτη την φορα μεσαια........
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|