|
|
Φρένα και Δίσκοι Ότι αφορά τα φρένα, δίσκους και παρελκόμενά τους |
|
Thread Tools | Display Modes |
#
1
|
|||
|
|||
Αλάζοντας τα υγρά φρένων.
Μου ζητήθηκε από τον J_Maker να γράψω τη διαδικασία που ακολουθούμε για να αλλάξουμε τα υγρά φρένων. Τα υγρά dot 4 που παίρνει το ΧΤ μας είναι αναγκαίο κάθε 2 χρόνια να τα αλλάζουμε . Τώρα αν έχουμε σωληνάκια υψηλής και έχουν χρησιμοποιηθεί υγρά dot 5 ή 5.1 (αν και δε χρέιαζετε) τότε αλλαγή κάθε χρόνο. Αν τα φρένα μας έχουν ικανοποιητική απόδοση δε θα χρειαστεί να κάνουμε εξαέρωση δηλαδή τότε ακολουθούμε την παρακάτω απλή διαδικασία. Να τονίσω εδώ ότι πρέπει να ελέγχουμε και τα σωληνάκια κάθε φορά που αλλάζουμε υγρά, τα λαστιχένια(μόνο το πίστω στο ΧΤΧ και τα 2 στο ΧΤR) χρειάζονται κάθε 4 χρόνια αντικατάσταση σύμφωνα με το service manual όπως επίσεις και τις χαλκοροδέλες και τα ρακόρ που βιδώνουν πάνω στη δαγκάνα και τα εξαερωτηράκια για πιθανές διαβρώσεις και ραγίσματα.
1.Στηρίζουμε σε στέρεο έδαφος τη μοτο. Εαν έχουμε κεντρικο σταντ η τυπου paddock σταντ ακόμα καλύτερα. Αλλιώς στρέφουμε το τιμόνι δεξιά για να έρθει κάπως ευθεία το δοχείο με τα υγρά. 2. Ξεβιδ'ωνουμε με προσοχή τις 2 βίδες ,φαρδύ σταυροκατσάβιδο (έγω τις είχα χαλάσει και έβαλα αλλεν ανοξείδωτες το προτείνω),βγάζουμε το καπάκι και την προστατευτική μεμβράνη. 3. Τοποθετούμε ένα σωληνάκι στο εξαερωτηράκι της δαγνάνας (νομίζω μισής ή 3/4 τις ίντσας υπάρχει στα αγροτικα είδη και στα οικοδομικά είδη (αλφαδολάστιχο)). 4.Περνούμε πάντα ένα καινούριο σφραγισμένο κουτί με υγρά dot 4 (εγώ χρησιμοποιώ Motorex που φέρνει το Motomarket). 5.Δεν πειράζουμε μανέτα!!!! καλό είναι εδώ να παρετε βοήθεια από 2ο άτομο.Ο ένας ξεσφίγγει τον εξαερωτηρα και το σωληνάκι που έχουμε τοποθετήσει να τρέχει σε ένα δοχείο(Θυμιθήτε τα υγρά είναι άκρως καυστικά για το δέρμα, διαβρωτικά!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ξεπλύνετε με ΑΦΘΟΝΟ νερό σε περίπτωση επαφής με το δέρμα η με τη δαγκάνα δισκόφρενο.) και το 2ο άτομο από πάνω συμπληρώνει συνέχεια πολύ σιγά υγρά να μη πέσει όμως η στάθμη κάτω απο το μισό του δοχείου ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί μετά θα χρειαστεί εξαέρωση!!! Βάζουμε σιγά - σιγά υγρά, μέχρι τα υγρά που βγαίνουν απο τον εξαερωτήρα είναι καθαρά. 6.Αφού τελειώσουμε σφίγγουμε τον εξαερωτήρα στη δαγκάνα. Έχουμε γεμίσει εννοείται το δοχείο μέχρι περίπου την ένδειξη max, τοποθετούμε την μεμβράνη με το πλαστικό καπακι και στη συνέχεια βιδώνουμε και το σιδερένιο καπάκι σφίγγοντας καλά άλλα όχι πάρα πολύ για να μην κλωτσίσουν οι βίδες. Την ίδια διαδικασία ακολουθούμε και για το πίσω φρένο. Νομίζω ότι ήμουν αρκετά αναλυτικός και απλός στην περιγραφή. Για ότι χρειαστείτε ρωτήστε με . Και θυμηθείτε ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑΤΑ!!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΗΓΑΊΝΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΌΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!!! καλά χλμτρα και με προσοχή!
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
Last edited by J_maker; 19-07-09 at 20:56. |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|