|
|
Βοήθεια Γενικά Ζητήστε βοήθεια ή δώστε τη γνώμη σας πάνω σε γενικά θέματα |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Πρόβλημα με μπουζί.
Τους τελευταίους μήνες το μπουζί μαυρίζει, βραχυκυκλώνει και θέλει άλλαγμα κάθε 2-3 μήνες. Ο μηχανικός μου είπε ότι πιθανόν να φταίει το tps Και να πρέπει να αλλαχτεί. Δεν έχω πρόβλημα να το αλλάξω αλλά να μη το αλλάξω τσάμπα και είναι κάτι άλλο.
Η ρύθμιση του tps είναι η στάνταρτ και το co στο +10. Μπορεί κάποιος πιο έμπειρος να με συμβουλέψει? |
#
2
|
||||
|
||||
από ότι ξέρω, το tps πρέπει να διαβάζει 16 πάνω κάτω..
Σε ότι αφορά το Co, εκεί η τιμή ΔΕΝ είναι ίδια σε κάθε ΧΤ. Εμένα πχ η μαμά τιμή ήταν -1 και δεν το ξεχνάω ποτέ, για να μπορώ να επαναφέρω εκεί οποιαδήποτε στιγμή. Τώρα αν θέλεις να δοκιμάσεις (πριν αλλάξεις tps) μια αλλαγή σε μπουζί ιριδίου μήπως και εξαλείψει το πρόβλημα. Το μαμά μπουζί είναι NGK CR7E Τα αντίστοιχα ιριδίου είναι NGK CR7EIX ή σε DENSO IU22 (που φόρεσα για χρόνια και είναι τέλειο) Στη θέση σου θα δοκίμαζα ιριδίου πρίν οτιδήποτε άλλο. Έτσι και αλλιώς ...χαμένο ΔΕΝ θα πάει! |
#
3
|
|||
|
|||
Τη ρύθμιση tps την έχω εργοστασιακή κ το co ότι ήταν στη αρχή +10.
Τι άλλο μπορεί να φταίει; Μπορει να μου κάνει ζημιά στο πιστονι; |
#
4
|
||||
|
||||
αν για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να έχεις ΦΤΩΧΟ μείγμα, αυτό θα ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης και τότε ...ναι, το πιστόνι σου κινδυνεύει!
Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πρέπει να κάνεις στο μάστορα μια ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ, για να δει το μείγμα σου αν είναι το σωστό, και να σου το ρυθμίσει αν χρειαστεί. Ξεκίνα από εκεί και πές μου νέα. Γιώργος |
#
5
|
|||
|
|||
Quote:
|
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|