|
|
Σέρβις-Συντήρηση Πληροφορίες � ερωτήσεις πάνω στο σέρβις και τη συντήρηση του ΧΤσας |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
καταναλωση xt660x 07
καλησπερα στο φορουμ . κατοχος και εγω ενως 660.
το πραμα εχει ως εξης : το αγοραζω με 18κ χλμ . μετα απο καμια 500αρια χλμ το παω στον σπηλιωτη για ενα γενικο σερβις .. (καταναλωση σε αυτα τα χλμ +- 160-180 μεχρι το λαμπακι ) κανουμε λαδια βαλβιδες κλπ κλπ σκαλιζει και λιγο τα μιγματα .... η καταναλωση μετα αυξανεται κατα 50% δλδ λαμπακι στα 120-130 μαξ . παω ξανα σκαλιζει ξαναπαω ξανασκαλιζει παω αλλου κανουν καυσαναληση ξανα τπτ ...παω σε αλλον και ως δια μαγειας εφτιαξε .. χωρις να κανει κατι ιδιαιτερο .. (λαμπακι παλυ στα 160-180) ολα καλα για καμια 15000 χλμ . τωρα τελευταια παλυ ετσι ξαφνικα η καταναλωση εκτοξευτηκε(χωρις να αλλαξω -ριθμισω κατι) ..δλδ απο 160-180 ως λαμπακι πλεων αν δω 120 ειμαι χαρουμενος . βλεπω και σε αλλα θεματα προβληματα με καταναλωση .. δεν ειναι φυσιολογικο ενα xt660 να καιει 7.5-8 λιτρα ... μηπως παιζει καποιο θεμα και με τον αισθητηρα "λ"? τι μπορει να ευθύνεται για αυτο ? xt660x 2007 38.000km acrapovic sp series air filter dna |
#
2
|
||||
|
||||
γειά σου John και καλωσήρθες στο φορουμ φιλε.
Όταν Αγόρασα το δικό μου ΧΤΧ 2007 καινούριο από Αθήνα (μένω Βόλο) το έφερα καβάλα στο Βόλο και πήγαινα με 90-100 χλμ την ώρα. Μόνο τότε είδα 180χλμ από φουλάρισμα για λαμπάκι και μιλάμε για πολύ ομαλό οδήγημα χωρίς επιταχύνσεις μια και είχα 0 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αφού το έστρωσα, σχεδόν ποτέ δεν το μέτρησα σοβαρά, αλλά δεν πρέπει να μου βγάζει πάνω από 140-150 χλμ για λαμπάκι με τον τρόπο που οδηγάω. Τώρα εσύ μιλάς για ξαφνικές διακυμάνσεις και σίγουρα κάποιο λάκο έχει η φάβα... Δεν γνωρίζω να σου πώ τι, αλλά περιμένω να δώ την εξέλιξη στο θέμα αυτό για να μου λυθεί και εμένα η απορία... |
#
3
|
|||
|
|||
Quote:
|
#
4
|
|||
|
|||
Το δικό μου βγάζει περίπου 180-210 μέχρι να ανάψει το λαμπάκι (2006 μοντέλο) και άλλα 60 με 70 χλμ με το λαμπάκι. Όπως και να οδηγώ δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.
__________________
XT660X STOCK |
#
5
|
|||
|
|||
επιστρεφω με οχι καλα νεα .. συνοψιζω τι εχει γινει απο την αρχη
λοιπον 28/8/13 αγορα με 18.000 + χλμ μετα απο κανα μηνα την παω για γενικο service( λαδια φιλτρα μιγματα τσεκ μπουζι ) γενικα τ ειπα τωρα την πηρα τσεκαρε τ παντα . αρχιζει μετα τ σερβις και καιει τον πατο του ... (απο 180 λαμπακι στα 130 ) ξανα πισω ξανα ρυθμισα-τσεκ μιγματα .. x πολλες φορες χωρις ν βρεθει λυση . επισκεψη στο padock εξουσιοδοτημενο yamaha οπου αφου του λεω πως και τι προσφερεται να μ κανει δωρεαν καυσαναλυση .. τπτ και παλυ επισκεψη σε μηχανικο που ξερει απο χτ-χτχ μιας και ασχοληται παρα πολυ μ αυτα .. χριστοπουλος αν δεν κανω λαθος (αρχικο μελος σε χτ φορουμ) τπτ κ παλι επισκεψη σε αλλο μηχανικο στο χαλανδρι "κουζουνας" οπου κατι πασπατεψε .. οχι κατι διαφορετικο απο τους αλλους . και μετα εστρωσε.. καταναλωση κ παλυ 5-6 λιτρα αναλογως οδηγησης .. χλμ +- 37000 κ μετα απο σερβις λαδια φιλτρα κλπ βλεπω τ μπουζι ψιλολευκο .. λεω βλεπω μιγματα κραταω την αρχικη τιμη κ αυξανω λιγο . απο 5->8 αυξηση καταναλωσεις παλι ξανα μιγματα στην αρχικη τιμη 5 ξανα καταναλωση στο θεο τσεκ -ρυθμισμα βαλβιδες -> τπτ παλι καθαρισμα μπεκ ->τα ιδια ε δεν εχει μεινει κατι αλλο |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|