Home

Go Back   .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :. > International language forums > Ελληνικό Forum > Μετατροπές & άλλα
FAQ Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Main site

Google

Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  # 1  
Old 06-01-14, 16:38
anti_hero82 anti_hero82 is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: Athens
Posts: 28
anti_hero82 is on a distinguished road
Πως θα πιασω τα 80 αλογα

Καλισπερα εχω ενα xtx του 10.θα ήθελα να ρωτησω αν τα 80 αλογα ειναι εφικτα με (ελευ8ερες εξατμισεις,Dna stage 1,2,3,power commander κτλ.) χωρις να χρειαστει να αυξησω τον κυβησμο της μηχανης?Ποσα αλογα/ροπη μπορω να το φτασω χωρις να αυξησω τον κυβισμο και με τι μετατροπες? Ευχαριστω
  # 2  
Old 07-01-14, 21:36
Steve_athens Steve_athens is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Greece
Posts: 252
Steve_athens is on a distinguished road
Αμα καταφερεις και ταιριαξεις ενα μοτερ απο tdm ουτε ελευθερες εξατμισεις δεν θα χρειαστεις δεν γινεται με τιποτα αυτο που λες μονο με τερμα φτιαγμενο μοτερ (τερμα ομως) φτανεις αυτα τα αλογα
__________________
XT660X STOCK
  # 3  
Old 02-02-14, 13:50
luke_xt's Avatar
luke_xt luke_xt is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Jul 2007
Location: ATHENS
Posts: 328
luke_xt is on a distinguished road
Ρε φιλε απο τα 48 αλογα θες να πας στα 80 !!!

Πολυ φιλοδοξο σε βρισκω κ θες και χωρις υπερκυβισμο απο πανω !!!

Αρχιζω να πιστευω οτι κανεις χαβαλε κ πλακα με αυτο το ποστ σου
γιατι φανταζομαι ξερεις πως τα αλογα δεν ειναι στραγαλια κ φυστικια
για να τα παιρνει κανεις χυμα και με το κιλο !!!

Τωρα αν πραγματικα θες να φτασεις αυτα τα αλογα με το δικο σου 660 μοτερ
τοτε....θα πρεπει να τα σκασεις χοντρα και να το κανεις τουρμπο !!!
Με μαμα μοτερ και οσα ειπες Φ.Π.Ε 1ο σταδιο βελτιωσης,ακομα και με νιτρο επιπλεον δεν φτανεις ουτε τα 60-65 αλογα !!!

Με Φ.Π.Ε. και μαμα μοτερ αντε να φτασει το πολυ πολυ τα 52 αλογα !!!
Θες να γινω απλοχερης και χουβαρντας ??? Αντε.....55 αλογα !!!
Αν θες παραπανω αλογα......σε μοταρντ μηχανακι........
παρε κανα ktm duke....κανα aprilia dorsoduro.....κανα ducati hypermottard.....
αλλα..........τοτε.........XT και φυσικα......YAMAHA ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !!!

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ,
ΛΟΥΚΑΣ
__________________
YAMAHA
Touching My Heart

Last edited by luke_xt; 02-02-14 at 13:57.
  # 4  
Old 03-02-14, 16:22
anti_hero82 anti_hero82 is offline
Junior XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: Athens
Posts: 28
anti_hero82 is on a distinguished road
Οχι δεν εκανα χαβαλε απλα βιαστηκα λιγο να postarw δεν ειχα διαβασει τα αλλα posts,και ακουγα απο πολλους και διαφορους οτι πιανονται σχετικα ευκολα.Φημες.Το xt to πηρα με την προοπτικη οτι ειναι απ'τα καλυτερα σχολεια ετσι μολις το μαθω καλα να παρω κατι γρηγοροτερο,αλλα δυστιχως δεν παιζουν φραγκα για αλλη μηχανη κ εκτος αυτου το εχω ερωτευθει οποτε λεω οσα εχω να τα σκασω σε αυτό.
  # 5  
Old 03-02-14, 22:01
J_maker's Avatar
J_maker J_maker is offline
XT-Moto SuperStar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Volos, Greece
Posts: 1,028
J_maker is on a distinguished road
Ήμουν υπέρ ικανοποιημένος με το ΧΤ μου έχοντας μαμά εξατμήσεις, Power Commander, φίλτρα DNA stage 1 & 2 και μπουζί ιριδιου. Μοτερ άθικτο!
Κόστος λιγότερο από 300 ευρώ και το ΧΤ πετούσε. Φανάρι και σούζα.
Πούλησα το Power Commander και το φίλτρο stage 2 όταν είδα το κηδειόχαρτο φίλου έξω από το σπίτι μου και οδηγάω πολύ πιο ήρεμα από τότε.
Δέν θα σε πάει μακριά ένα σκυλογιαγμένο μηχανάκι, αντίθετα υπήρξαν μέλη που έριξαν ένα σκασμό λεφτά στο ΧΤ, για να καταλάβουν πως πάντα θα είναι ένα ΧΤ και όχι ένα DRAGSTER.
Χαίρομαι πια το ΧΤ μου γιατί είναι όμορφο, με πάει σβέλτα στη δουλειά μου, είναι πιό αξιόπιστο από όλα τα μηχανάκια των φίλων μου μαζί, είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου και ας είναι βαρύ, αργό μπροστά σε κάτι άλλα, και με λιγότερα άλογα.
Άν το σκυλοφιάξεις και δέ σε βρούν σε κανένα φορτηγό από κάτω, θα έχεις τουλάχιστον ξοδέψει πολλά και θα παντρευτείς το μάστορα αφού δεν θα είναι πια το παλιό καλό αξιόπιστο ΧΤ.
Σόρρυ που μιλάω βαρετά και σαν να ήμουν ο πατέρας σου, αλλά θα το χαρείς και με πολύ λιγότερα που θα ρίξεις πάνω του, χωρίς να το κάνεις αναξιόπιστο και προπαντός επικίνδυνο.
Βρές ένα μεταχειρισμένο Power Commander, βάλε και δυό φιλτράκια αέρος, βάλε και τις Leo Vince που είναι και μουράτες, άντε και ελλατήρια εμπρός WhitePower ή HyperPro και θα το χαρείς με το παραπάνω.
Ταπεινή μου γνώμη.

__________________
My Mods
Kev's Fork Spacers - DNA stage 1 filter - Kev's O2 eliminator - Denso Iridium Spark Plug - AFAM XBAR - HEL brake line - Pirelli Diablo Rosso II Tires - Acerbis handguards

XTX - Better than SEX





  # 6  
Old 13-02-14, 17:48
dimitris dimitris is offline
Newbie XT-Moto
 
Join Date: Aug 2013
Location: athens
Posts: 7
dimitris is on a distinguished road
Σωστα τα λεει ο συναδελφος απο πανω...οσο για τα αλογα με 700 κυβικα,κομαντερ,ροικες,ακραπες,φιλτρα κτλ ενος φιλου ειχε παει στα 60 τροχο...δε νομιζω οτι αυτο το μοτερ μπορει να περασει τα 60-63 αλογα χωρις να τουρμπιστει
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 02:43.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.

  XT660         Archive   Main site


Footer
vBSkinworks Top