![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Μετατροπές & άλλα Μετατροπές � Βελτιώσεις σε εμφάνιση ή μηχανικές |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
#
1
|
|||
|
|||
Dynojet Power Commander V
Το Powercommander εχει βγει για μοντελα ΧΤ660 (R/X) με ετος κατασκευης 2009.
http://www.off-the-road.de/xt660_xt-power.html?&L=1 Απο την στιγμη που τα προηγουμενα μοντελα 2006-2008 εχουν ιδιο μοτερ γιατι να μην λειτουργει και σε αυτα? Υπαρχει καποιος αλλος λογος που δεν δουλευει? |
#
2
|
||||
|
||||
Νομίζω έχει να κάνει περισσότερο με την ECU παρά με το μοτέρ...
![]() |
#
3
|
|||
|
|||
Αυτο συν του ότι τα μοντέλα πριν απο το 2007 δεν είχα αισθητήρα λ στης εχατμήσεις !Πραγμα που χρειάζετε για να δουλέπσει το auto-tunne module του PC V. Κατά τα άλλα και το ΙΙΙ και το V μπορούν να μπουν σε όλα τα μοντέλα.
__________________
Back in stock!!!
XT660R '04 Black
![]() |
#
4
|
|||
|
|||
Οποτε δεν ειμαι αναγκασμενος να αγορασω το Pc Iii, μπορω να αγορασω το Pc V και να μην εχω κανενα προβλημα. Σωστα?
|
#
5
|
|||
|
|||
Για να δουλεψει το autotune πρεπει να δωσεις αλλα τοσα για να το παρεις γιατι ειναι χωριστο απο το κομμαντερ.Χαρτη στο δυναμομετρο πρεπει να φτιαξει ετσι κιαλλιως και πανω σε αυτο διορθωνει ο αισθητηρας.Απο το 3 δεν εχει κατι ουσιαστικο που θα βοηθησει γιατι ουτε 250% παραπανω προκειτε να ριξει ποτε καυσιμο,ουτε θα κατσει καποιος να σου φτιαξει την παραπανω λεπτομερια που χρειαζεται γιατι ρυθμιζετε ανα λιγοτερες στροφες
__________________
XT660X STOCK ![]() |
#
6
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|