|
|
#
1
|
|||
|
|||
Metzeler Tourance
(.. εδω μεταφέρω μια κριτική σχετικά με τα Metzeler turance, για όποιον
θα ήθελε να χρησιμοποιήσει τα κατωτέρω ελαστικά .... την εχω βρεί σε άλλο φόρουμ μοτό ... ) METZELER TOURANCE Mετά από μια δεκαετία χρήσης του συγκεκριμένου ελαστικού και μάλιστα σε δύο μοτοσυκλέτες, νομίζω ότι μπορώ να δώσω το στίγμα και κάποιες πληροφορίες. Ίσως είναι ψιλοάκαιρο μιας και ακούστηκε ότι καταργούνται τα απλά Tourance και μένουν στην αγορά μόνο τα καινούρια Tourance EXP, αλλά δεν πειράζει. Πιθανότατα τα καινούρια να είναι λίγο καλύτερα από τα απλά, οπότε μιλάμε για ένα πολύ καλό ελαστικό. Κι αρχίζω... Ταχύτητα θερμοκρασίας Δεν θεωρείται από τα λάστιχα που ζεσταίνονται εύκολα (ειδικά από μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού) αλλά όταν ζεσταθούν κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους, αναλόγως πάντα της ποιότητας του οδοστρώματος Αντοχή στα χιλιόμετρα Ένα μεγάλο προσόν του Tourance είναι η αντοχή του στις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν δηλαδή δεν είσαι όλη την ώρα στο παντιλίκι, τα λάστιχα φτάνουν αξιοπρεπώς ακόμα και τα 20000χιλ. Αν αυτό συνδυαστεί με την καλή λειτουργία που έχουν σε όλο αυτό το φάσμα των χιλιομέτρων που αντέχουν, μιλάμε απλά για ένα πολύ καλό λάστιχο.Ίσως το δυνατότερο σημείο του ελαστικού που κρατάει αρκετά καλά, χωρίς να χρειάζεται να το αντικαθιστάς κάθε 10 με 12 χιλιάδες χιλιόμετρα. Ιδανικό λοιπόν για μεγάλα ταξίδια με μεγάλο φόρτωμα. Αυτό που ονομάζουν οι ξένοι "Handling" Δεν μπορώ να πω πως είναι από τα κορυφαία του χαρακτηριστικά, όμως δεν είναι και κακό. Θα το τοποθετούσα πάνω από τον μέσο όρο, αφού το κράτημα που έχει σε συνδυασμό με την λιγάκι γρήγορη κορώνα, το κάνουν να μπορεί να ανταπεξέρχεται εύκολα τον ανταγωνισμό. Οι εναλλαγές της κατεύθυνσης είναι σχετικά εύκολες και δεν σε τρομάζει ακόμα κι αν επιχειρήσεις να πιέσεις να γίνουν ακόμα πιο γρήγορα και απότομα. Ποιότητα κύλισης Κι αυτή θα την έβαζα κάπου λιγάκι πάνω από τον μέσο όρο κι αυτό γιατί δεν είναι και το πιο ήσυχο ελαστικό. Ίσως αυτή η αντοχή που έχει στα πολλά χιλιόμετρα του οδομετρητή, να το κάνουν λίγο πιο θορυβώδες κατά την κύλιση. Όπως επίσης και η απαλότητα που νιώθεις όταν το οδηγείς δεν είναι από τις καλύτερες, λόγω της πιο σκληρής γόμας. Στεγνό καλό οδόστρωμα Το Tourance κρατάει άψογα με οποιονδήποτε τρόπο οδηγάς την μοτοσυκλέτα σου. Έχει μεγάλα περιθώρια κλήσης και κρατάει πολύ καλά ακόμα και ξύνοντας μαρσπιέ. Δεν σε τρομάζει πουθενά, και σου δίνει σιγουριά και αυτοπεποίθηση όταν οδηγείς. Στεγνό αλλά όχι καλό οδόστρωμα. Μιλάμε για πολυκαιρισμένη άσφαλτο που έχει εκείνο το γνωστό άσπρο χρώμα. Σε τέτοιου είδους οδοστρώματα, κι αναλόγως που βρίσκονται αυτά (ορεινά ή πεδινά) το λάστιχο δουλεύει από καλά έως αρκετά καλά. Εκτός από κείνους τους δρόμους που είναι εντελώς χωρίς πρόσφυση όπου εκεί όσο και να προσπαθούν δεν βρίσκουν όπως κάποια άλλα. Στους ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και παρόλη αυτήν την ασπρίλα που βλέπεις στο οδόστρωμα, κατά περίεργο τρόπο κρατάει πολύ καλύτερα απ ότι στους αντίστοιχους πεδινούς δρόμους. Βρεγμένο οδόστρωμα με ικανοποιητική άσφαλτο Κρατάει αλλά όχι πολύ καλά. Κάποια άλλα πιστεύω μπορούν και καλύτερα απ το Tourance. Σε βρεγμένη άσφαλτο που γλιστράει χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή και όχι απότομες κινήσεις. Το πλάγιασμα το ξεχνάμε και οδηγούμε όσο πιο απαλά μπορούμε. Ίσως το πιο αδύνατο σημείο του ελαστικού. Χώμα Όπως τα περισσότερα λάστιχα της κατηγορίας, έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό και σχεδίαση. Οπότε δεν περιμένουμε πολλά πολλά στο χώμα. Έτσι οι χωμάτινες διαδρομές δεν είναι δυνατό σημείο για το ελαστικό. Μπορείς όμως να κάνεις άνετες διαδρομές χωρίς τον φόβο να σου πάθει κάτι, καθώς έχει πολύ ενισχυμένο σκελετό σε σχέση με άλλα. Λάσπη Στην λάσπη είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα, γιατί ο ασφάλτινος προσανατολισμός και χάραξη του πέλματος δεν βοηθούν καθόλου. Έτσι όταν βρεθείς σε τέτοιες καταστάσεις θέλει πολύ προσοχή γιατί το λάστιχο μετατρέπεται πολύ εύκολα σε "σλικ" αφού η λάσπη γεμίζει τα αυλάκια του πέλματος και έτσι δεν έχεις καθόλου πρόσφυση πια. Αυτές ήταν σε γενικές γραμμές οι εντυπώσεις μου από τα απλά Metzeler Tourance. Μπορεί όποιος θέλει, να προσθέσει την δικιά του γνώμη για τα συγκεκριμένα λάστιχα ώστε να μαζευτούν πολλές γνώμες και να γίνει το feedback όσο γίνεται καλύτερο.... [ .. το πίσω ελαστικό με σκληρή χρήση σε άσφαλτό και χώμα, με εβγαλε ακριβώς 7.600 χιλιόμετρα, θα σας αναφέρω και πόσα το μπροστινό μόλις κάνω αλλαγή ... sotos206.. ]
__________________
| http://www.sotos206.gr | http://www.sotos206.gr/yamahaxt660r.htm | Λόγω εγκατάληψης του photobucket, ΦΩΤΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ https://www.instagram.com/sotos206/ Last edited by sotos206; 20-09-09 at 22:04. |
#
2
|
||||
|
||||
εκπληκτικό Σώτο!!!!
|
#
3
|
|||
|
|||
Εμένα τα είχε αυτά όταν το αγόρασα.Έδειχνε ποιοτικό λάστιχο αλλά όχι για το ΧΤ.Στις προδιαγραφές του αναφέρει οτι είναι για μοτο από 200κ και πάνω.Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα όταν ήμουν μονός να μου έδεινε μια αίσθηση ασάφειας και γενικώς σκληρο.Οταν όμως είχα διπλό δούλευε τέλεια!
__________________
ROVIATANS ARE COMING!! |
#
4
|
|||
|
|||
Εγω θα ελεγα πως και μεχρι το περας της ζωής του εχει παρα πολυ καλο κρατημα στην ασφαλτο αφου ζεσταθει (πλαγιασμα εως μαρσπιε), με καλη ανταποκριση στο χωμα (Οχι καλο ομως στη λασπη). [Για το βρεγμενο δεν φερω άποψη, μιας και παω σιγα....]. Κανω διαδρομη με πολλες στροφες και τρωγονται πιο γρηγορα στο πλαϊ παρα στο κεντρο... δεν εβγαλα πολλα χιλιομετρα, ισως φταιει και η φυση του αγριου οδοστρώματος ...
Θα ηθελα να δοκιμασω και το contiescape, και το Anake, και θα σας πω γενικα τι διαφορες διακρινω σε αυτα τα τρια.
__________________
| http://www.sotos206.gr | http://www.sotos206.gr/yamahaxt660r.htm | Λόγω εγκατάληψης του photobucket, ΦΩΤΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ https://www.instagram.com/sotos206/ |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|